۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۱۹۵۰۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

دلارهای آمریکایی پشتوانه اصلی داعش برای اسلام هراسی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که گروه های تکفیری چون داعش به ظاهر اسلامی اما در واقع به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، گفت: دلارهای آمریکایی برای نابودی شیعیان در دست داعش قرار دارد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع مدیران شهری آمل با گرامی داشت فرارسیدن دهه کرامت، بیان داشت: وجود حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به عنوان افتخاری ارزنده برای ایران اسلامی است که باید سیره این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید مراقب رفتار خود بوده و بداند چه کاری انجام می دهد، گفت: خداوند منان همه برکت ها را برای بشریت خلق کرد که باید شکرگذار حضرت حق باشیم.

 

وی با اشاره به این که همه ما مدیون اهل بیت معصومین (ع) هستیم که باید در عمل در راستای بهره گیری از سیره این بزرگواران کوشا باشیم، بیان داشت:ما که مدعی پیروی از ائمه اطهار(ع) هستیم باید رفتار و کردار ما دقیق تر باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید در دنیای کنونی به دنبال مهیا کردن شرایط خود در آخرت باشد، ادامه داد: انسان نباید تنها این دنیا را دیده و به این امر توجه داشته باشد که باید روزی حساب پس دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: اگر انسان مؤمنی فریاد بزند و نتوانیم به داد او برسیم نمی توانیم بگوییم که محب اهل بیت(ع) هستیم.

 

امام جمعه آمل، ادامه داد: انسان باید خیرخواهی کند حتی این که برای غیر مسلمان ها باشد که باید با این کار افرادی در گمراهی را با خوبی به سوی خود جذب کنیم.

 

وی با تاکید بر این که در مکتب انبیاء و اهل بیت(ع) انسانیت پیدا می شود، افزود: دلیل این که علما را دوست داریم به سبب آن بوده که کارشان همانند پیامبر است و در این راستا گام برمی دارند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: با بیان ائمه اطهار(ع) فهمیدیم که امام هستند و سخنان آنان با بشریت فاصله دارد که بهترین حجت بر این بزرگواران کلمات آن ها است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حیات و ممات خود را از اهل بیت(ع) داریم، گفت: هرکسی در خط امامت و ولایت باشد را احترام می گذاریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که گروه های تکفیری چون داعش به ظاهر اسلامی ولی در واقع به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، گفت: دلارهای آمریکایی برای نابودی شیعیان در دست داعش قرار دارد.

 

وی با تاکید بر این که گروه های تکفیری در راستای جهل گام بر می دارند، بیان داشت: این گروه ها در واقع به دنبال تحقق اهداف و منافع ایادی استکبار جهانی بوده و برای خواسته های آنان گام برمی دارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات