۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۱۹۵۳۵

اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه در این هفته

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در این هفته از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل این مکان مقدس اعلام شد.
برنامه هفتگي حرم حضرت معصومه

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، براساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، ملکی،‌ محمدی و حائری پور به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

 

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی اساتید برجسته حوزه حجج اسلام والمسلمین میرباقری، مؤمنی، میرشفیعی، پناهیان، حسینی قمی، میرزامحمدی و ماندگاری برگزار می‌شود.

 

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیأت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 18 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 20 شهریور،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی آقای مسعود زمانی برگزار می‌‌شود.

 

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی برگزار می‌شود و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی در ساعت 23 پنجشنبه شب، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است.

 

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور و بیان احکام و احادیث توسط حجج اسلام والمسلمین گنجی و اسماعیلی قبل از اذان ظهر انجام می‌‌شود.

 

گفتنی است، نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود./907/د102/ی

ارسال نظرات