۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۱۹۵۹۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ولایت مداری مشی اصلی حجت الاسلام والمسلمین جباری بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: توجه به ولایت و رهبری در سنگرهای مختلف علمی و فرهنگی و مجالس و محافل، مشی و ایده حجت الاسلام والمسلمین جباری بود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری که در مسجد جامع ساری برگزار شد به جایگاه علما و فقهای دینی در تاریخ اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه همواره مدافع حقیقی اسلام ناب بوده و در این مسیر همه توان خود را به کار گرفته است.

 

وی اقتدار و عزت شیعه در جهان را مدیون از خودگذشتگی های علما و فقهای بزرگ شیعه در تاریخ اعلام کرد و افزود: علما در تاریخ در برابر هر گونه و انحرافی با اقتدار و پشتوانه مردمی ایستادند تا اسلام ناب امروز در سراسر جهان فراگیر شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام همواره به دنبال خدشه دار کردن جایگاه علما و فقهای دینی بوده و هستند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمن با سرمایه گذاری های گسترده تلاش کرده تا جایگاه روحانیت در جامعه را تضعیف کند، اما این طرح دشمن شکست خورده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره)، ایشان را شخصیتی کم نظیر و ارزشمند برای اسلام و انقلاب دانست و گفت: فقدان این عالم ربانی به حتم ثلمه ای سنگین برای نظام اسلامی و حوزه های علمیه خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که امام جمعه فقید بهشهر بیش از سه دهه در سنگر نماز جمعه با صلابت و اقتدار به دفاع از اسلام و انقلاب پرداخت، تصریح کرد: تلاش خستگی ناپذیر ایشان در این سنگر با عظمت برای همین ماندگار خواهد ماند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری در سنگر نماز توانست از حقایق عالم هستی سر درآورد، ادامه داد: حضور ایشان در سنگر نماز جمعه زمینه ای برای روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه بود.

 

وی با اشاره به این که انسان مجهول خود گمراه بوده و مروج گمنامی است، گفت: ترسیم رسالت علما و معرفی شخصیت بزرگان دین نقشی اثرگذار بوده که باید در جامعه بیشتر شناسانده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری به مفهوم واقعی کلمه مدافع ولایت بوده است، افزود: باید همه برای کسب موفقیت ها در جامعه اسلامی از این الگو و رویه تبعیت کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که توجه به ولایت و رهبری در سنگرهای مختلف علمی و فرهنگی و مجالس و محافل، مشی و ایده حجت الاسلام والمسلمین جباری بوده است، گفت: اگر مسیر اخلاص و یک رنگی را در زندگی سپری کنیم و تابع محض ولی فقیه باشیم هیچگاه دچار گمراهی و ضلالت نمی شویم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات