۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۱۹۶۱۲
حجت‌الاسلام خاموشی:

کمک به تقویت فضای دینی جامعه از وظایف دولت‌ها است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این‌‎که انقلاب اسلامی برای قله‌ها و اهداف بلند فرهنگی، تحول اجتماعی، تحول انسان‌ها و بندگی انسان‌ها برای خدا محقق شد، بسط اطاعت الله، ایمان مردم، معرفت دینی و عمل صالح را وظیفه دولت‌ها در اولویت کاری دانست.
حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي

حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آیه شریفه «الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ»، گفت: وظیفه دولت طبق آیات قرآن این است که به تقویت فضای دینی جامعه کمک کند.

 

وی بسط اطاعت الله، ایمان مردم، معرفت دینی و عمل صالح را وظیفه دولت‌ها در اولویت کاری دانست و ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای قله‌ها و اهداف بلند فرهنگی، تحول اجتماعی، تحول انسان‌ها و بندگی انسان‌ها برای خدا محقق شد و مردم خون خودشان را نثار کردند و شهدای ما در این راه شهید شدند که اسلام پرچمش بلند شود و در ایران اسلامی احکام اسلام، اخلاق اسلامی، قرآن و سنت حاکم باشد.

 

حجت‌الاسلام خاموشی با اشاره به این‌که ایران عزیز ما با نگاه بیرونی و نگاه درونی دارای منظر است، افزود: ایران از نگاه بیرونی کشوری پاک، خوب و با مردمی خونگرم، مسلمان، محب اهل بیت(ع)، شهادت طلب و ایثارگر است.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در داخل به طور طبیعی دارای نواقصی هستیم؛ آن نواقص از فرد آغاز می‌شود و خانواده و اجتماع ممکن است آسیب داشته باشند که به نظر می‌رسد مسؤولان، دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و همه دست‌ اندرکاران موظفند برای رفع آسیب‌ها اقدام کنند و جامعه را به سوی پاکی، صلاح و فلاح رهنمون کنند./956/ت302/ب4

ارسال نظرات