۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۱۹۶۱۵
مدیر حوزه علمیه مروی:

ثمره‌ تولیت آیت الله مهدوی کنی در مدرسه علمیه مروی 2731 طلبه فعال است

خبرگزاری رسا - مدیر حوزه علمیه مروی، گفت: از زمان تولیت آیت الله مهدوی کنی2731 طلبه در مدرسه علمیه مروی تحصیل کرده اند.
حجت الاسلام اسلامي ، مدير مدرسه علميه مروي تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی اسلامی مدیر حوزه علمیه مروی صبح روز شنبه 15شهریور در مراسم افتتاحیه حوزه‌ی علمیه مروی گفت: از زمان تولیت آیت الله مهدوی کنی 2731 طلبه در مدرسه علمیه مروی تحصیل کرده اند که اکنون پاسخ گوی نیاز جامعه در زمینه های دانشگاهی، قضایی ... هستند.
 
حجت الاسلام اسلامی گفت: با توجه حجم کثیر طلاب تعداد زیادی از حوزه های مخروبه تهران مورد بازسازی قرار گرفت که از آن جمله می توان مدرسه معمار باشی، قنبرعلی خان، ایلچی، مهدوی و ... را نام برد.
 
وی ادامه داد: در اثر اعتقاد آیت الله مهدوی کنی به امور تشکیلاتی پس از تولیت ایشان حوزه علمیه مروی پیشرفت چشمگیری کرد. این پیشرفت در حالی ادامه داشت که متولی مدرسه اجازه نمی داد این مدرسه از روش سنتی خارج شود، بلکه تاکید داشت باید زی طبگی حفظ شود.
 
مدیر حوزه‌ی علمیه مروی پذیرش طلاب در این مدرسه را با دقت توصیف کرد و ابراز داشت: سابقه مصاحبه در این مکان پیش از ایجاد مرکز مدیریت حوزه های علمیه است که توسط آیت الله طبرستانی و به دستور آیت الله مهدوی انجام می گرفت.
 
وی همچنین شروع به کار کارگروه های علمی و اخلاقی مدرسه را تحسین و خاطرنشان کرد: حضور طلاب در کارگروه های عفاف و حجاب، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، فرهنگی، قرآن کریم و ... مغتنم است که مورد تاکید آیت الله مهدوی کنی نیز بوده است./9661/پ203/ب4
ارسال نظرات