۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۱۹۶۲۵

گردهمایی مدیران ستاد و دفاتر ائمه جمعه مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مدیران ستادها و دفاتر ائمه جمعه مازندران با حضور مدیر ستادهای نمازجمعه کشور در کلارآباد برگزار شد.
گردهمايي ستادهاي نمازجمعه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گردهمایی مدیران ستادها و دفاتر ائمه جمعه شهرهای استان مازندران روز گذشته با موضوع راهکاری تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با حضور مدیر ستادهای نمازجمعه کشور در دانشکده منابع طبیعی کلارآباد برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمود سیاح، مدیرستاد های نماز جمعه کشور با بیان این که نظم تشکیلاتی باید در ستادهای نمازجمعه رعایت شود، گفت: کارهای ما باید به صورت تشکیلاتی باشد تا بتوانیم به پیشرفت دست پیدا کنیم.

 

وی، ادامه داد: اگر تا به امروز کارها پیش می رفت به گونه سنتی عمل می شد ولی امروز باید نظم خاصی در این گونه نهاد ها حاکم باشد و ستاد ها نیز باید تشکیلاتی اداره شود.

 

مدیر ستادهای نمازجمعه کشور، تصریح کرد: هر یک از اعضای ستادهای نمازجمعه باید  در پیشبرد کار و هدف مشخصی عمل کند تا بتوانیم به اهداف ارزنده خود دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در این گردهمایی با گرامی داشت دهه کرامت، گفت: باید تلاش شود در سایه عمل به مطالبات مقام معظم رهبری مشکلات را مرتفع کرده و در ارتقاع ایران اسلامی و همچنین نهاد هایی هم چون نماز جمعه همه سعی و تلاش خود را به کار گیریم.

 

وی با اشاره به این که نباید خود خواهی و خود پسندی را مشی خود قرار داده و از وحدت، هماهنگی و همکاری دوری کنیم، بیان داشت: نماز جمعه یعنی وحدت و غیر از آن خیانت به خون شهدا است.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که ستاد های نماز جمعه ارکان نماز جمعه است که باید به این امر مهم توجه شود، تصریح کرد: هیچ گروه و حزبی نمی تواند هم چون نماز جمعه راهگشا، منسجم، همفکر و مستقل عمل کند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، افزود: آن چه این شاکله را به وجود آورد همین مردم بوده که با جان و دل در راه رضای خدا زیر سایه امام زمان(عج) گوش به ندای ولایت خود می دهند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات