۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۲۱۹۶۲۸
امام جمعه موقت استان قزوین:

شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه افکن بر آتش دشمن دامن می‌زنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین گفت: برخی شبکه‌های ماهواره‌ای بر آتش دشمن دامن می‌زنند و در پی ایجاد اختلاف هستند، از این رو وزارت اطلاعات در اقدام برای جلوگیری از این شبکه ها درست عمل کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني،امام جمعه موقت قزوين

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با عملکرد وزارت اطلاعات در خصوص مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای که به تخریب دین می‌پردازند، گفت: برخی شبکه‌های ماهواره‌ای بر آتش دشمن دامن می‌زنند و در پی ایجاد اختلاف هستند، از این رو وزارت اطلاعات در اقدام برای جلوگیری از این شبکه ها درست عمل کرده است.

 

وی درباره‌ چرایی صحیح بودن این اقدام وزارت اطلاعات، بیان داشت: ما نیاز به وحدت داریم و هر کسی کاری خلاف وحدت انجام دهد بر خلاف عزت و اقتدار ملی اقدام کرده است.

 

امام جمعه موقت قزوین اظهار داشت: با توجه به جو موجود در خصوص شیعه هراسی و به ویژه ایران هراسی بهترین راه برای تبیین حقانیت شیعه، نشان دادن جایگاه حقیقی شیعه است.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه قزوین با اشاره به موضوع غزه گفت: نخستین حامی بزرگ غزه برای پیروزی، ایران است که دارای نگاه شیعی است.

 

حجت الاسلام عابدینی افزود: امروزه نقشه‌های مثلث شوم با توجه به تصمیمات رهبر معظم انقلاب و موضع گیری‌های مقتدرانه جمهوری اسلامی نقشه بر آب شده و شیعه هراسی به هراس از زیاده خواهی های صهیونیستی تبدیل شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه در خصوص چگونگی دفاع از اعتقادات با حفظ وحدت جهان اسلام اظهار داشت: دفاع از اعتقادات با وجود مجامع فکری و علمی امکان پذیر است و ما باید با محور قرار دادن قرآن و با قلم از اعتقادات دفاع کرده و با سایر اندیشه‌ها به مباحثه علمی بپردازیم.

 

وی در پایان با اشاره به این‌که مباحثات علمی از گذشته از جانب علمای شیعه و سنی با اقبال روبه رو بوده، گفت: ما نیز باید اختلافات فکری موجود را با مباحثه برطرف کنیم، این مباحث به اختلاف و چالش نیاز ندارند، اختلافات چالشی از جانب دشمن و صهیونیست ها است و در اصل، بین علما جایگاهی ندارد./955/ت302/ب4

ارسال نظرات