۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۱۹۶۵۵
مدیر کل اداره ارشاد اصفهان:

نمایشگاه کتاب جایگاه اهالی علم و معرفت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قطبی با اشاره به این که در این نمایشگاه آثار 500 ناشر در 350 غرفه عرضه شده گفت: تمام سعی ما بر این بوده است که از برترین ناشران علمی و فرهنگی برای شرکت در این نمایشگاه بزرگ دعوت کنیم.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل اداره ارشاد اصفهان شب گذشته در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان گفت: کتاب ستون خیمه علم و معرفت است و جایگاه آن به اندازه ای است که با هیچ نوشتار و گفتاری قابل قیاس نیست.


وی بیان کرد: پس از برپایی این نمایشگاه، همه باید بیایند و کمک کنند تا این محفل ادامه داشته باشد ما از اصحاب علم و فرهنگ انتظار ویژه‌ای داریم تا از این نمایشگاه بازدید کنند و از آن استقبال لازم را انجام دهند.

 

مدیر کل ارشاد اصفهان ادامه داد: امروز ارزش و جایگاه فاخر کتاب اهالی علم و معرفت  را به دور هم جمع کرده است به گونه ای که همه ما راست قامت در برابر کتاب ایستاده ایم.



حجت الاسلام قطبی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه  آثار 500 ناشر در 350 غرفه عرضه شده و  تمام سعی ما بر این بوده است که از برترین ناشران علمی و فرهنگی برای شرکت در این نمایشگاه بزرگ دعوت کنیم.



وی ادامه داد: امسال برگزاری این نمایشگاه در آستانه منتفی شدن بود اما استاندار اصفهان تأکید کردند که این نمایشگاه باید برگزار شد و حمایت خوبی نیز از برگزاری آن کردند.



مدیر کل ارشاد اصفهان تأکید کرد: در کنار نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان 30 برنامه جانبی نیز برگزار می شود که معرفی کتاب، نشست با نویسندگان و جلسات نقد کتاب از آن جمله است.



وی ابراز داشت: امیدواریم این نمایشگاه برای نویسندگان و اهل علم و معرفت پربرکت باشد و دیدگاه اهالی فرهنگ زمینه ای برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های سال های آینده قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام قطبی خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که استاندار اصفهان صورت داد و پرداخت نیمی از هزینه‌های این نمایشگاه از منتفی شدن آن به سبب کمبود منابع مالی جلوگیری شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات