۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۱۹۶۸۳
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

برگزاری 68 ویژه برنامه مناسبت دهه کرامت

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت(ع)، در دهه کرامت، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی قرآنی ویژه این دهه در 68 مسجد شهری و روستایی بروجرد برگزار شد.
امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک به مناسبت ولادت باسعات امام رضا(ع)، بیان داشت: وجود بارگاه امام رضا(ع) مظهر تجلی رحمت الهی به ملت ایران است.

وی گفت: این ایام بهترین فرصت برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه فرهنگ رضوی در جامعه است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به برگزاری مراسم ویژه دهه کرامت در 68 مسجد این شهرستان، افزود: به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت(ع)، در دهه کرامت، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی قرآنی ویژه این دهه در 68 مسجد شهری و روستایی بروجرد برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به مشکلات فرهنگی و دسیسه های دشمن در جامعه امروز، بیان داشت: فاصله گرفتن آحاد جامعه به ویژه نسل جوان از فرهنگ اسلامی زمینه ساز مشکلات فرهنگی است.

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا جوانان را با سیره و سنت اهل بیت(ع) آشنا سازیم و فرهنگ ناب محمدی را در جامعه تبیین و ترویج دهیم.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: از اهداف تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه ها در دهه کرامت، آشنایی آحاد جامعه به ویژه جوانان با فرهنگ رضوی و فرهنگ کرامت می باشد.

وی در ادامه افزود: بزرگ‎ترین ومهم ترین رسالت ما در گرامیداشت دهه کرامت، فرهنگ سازی بر مبنای اصول اعتقادی، معنوی و توسعه سطح معرفتی مردم نسبت به اهل بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: برگزاری مراسمات جشن و سرور، جلسات، محافل قرآنی و مسابقات فرهنگی از مهم ترین برنامه هایی است که در طول این دهه مبارک در بروجرد برگزارشده است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات