۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۱۹۷۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام والمسلمین جباری در دفاع از حریم ولایت ثابت قدم بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حجت الاسلام والمسلمین جباری از آرمان های بلند امام خمینی(ره) و اصل ولایت فقیه با اقتدار دفاع می کردند و همواره این مسیر را تا زمان ارتحالشان ادامه دادند.
سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با تسلیت ارتحال ملکوتی حجت الاسلام والمسلمین جباری، گفت: این عالم فرزانه شخصیتی گرانقدر و دارای ویژگی های فراوان بود.

 

وی بیان داشت: رفتار، روش، منش، مردمداری و ولایتمداری حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) به گونه ای بود که از ایشان به‌ عنوان یک شخصیت ارزشمند و ملی ساخت که در شهرستان، استان و کشور مؤثر و مفید برای نظام مقدس اسلامی باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، تقوا، پرهیزکاری، زهد و ساده زیستی، ولایتمداری و ولایت پذیری، مردمداری و بی آلایش بودن را از ویژگی های این عالم بزرگوار معرفی کرد و تصریح کرد: ایشان هیچ وقت از مردم فاصله نگرفتند و همواره با مردم حشر و نشر داشتند و در خانه ایشان همیشه به روی مردم باز بود.

 

وی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری مقید بودند که در جمع مردمی و مجالس و محافل آنان شرکت کنند، افزود: ارتباط نزدیک ایشان با نیروهای ولایی، ارزشی و مردم و دست محبت کشیدن بر سر همه از دیگر امتیازات این روحانی خدوم بود.

 

حجت‌الاسلام ولی نژاد خطابه آتشین و سخنوری حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) را از امتیازات دیگر این مرد الهی برشمرد و تصریح کرد: سطح معلومات و دانش حوزوی بالای ایشان از وی مفسر قرآن و نهج البلاغه ساخت که در این مسیر خستگی ناپذیر بود.

 

وی، ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) ارتباط عمیق ایشان با خانواده های معظم شهدا به خصوص خانواده هایی که نیازمند به خدمت بیشتر بودند استوار بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، ارتباط نزدیک حجت الاسلام والمسلمین جباری با رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حفظ ارتباطشان با آنان پس از دفاع مقدس را از دیگر ویژگی های این عالم رزمنده ذکر کرد و گفت: ایشان حضور در یادواره شهدا را برای خود یک تکلیف می دانستند و برای احیای فرهنگ شهید و شهادت زحمات فراوانی کشیدند.

 

حجت‌الاسلام ولی نژاد، گفت: روحیه اخلاق مدارانه، دارای سعه صدر بودن، روحیه باز داشتن، پیگیر مشکلات مردم بودن و تلاش برای رفع مشکلات شهرستان و استان از ویژگی های دیگر این روحانی انقلابی بود.

 

وی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری در سی و شش سال امامت جمعه در بهشهر هیچگاه از مردم جدا نشدند، خاطر نشان کرد: ایشان در این مدت همواره در شادی ها و غم های مردم خودش را شریک می دانستند و در کنارشان بودند.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین جباری مورد توجه خواص جامعه به ویژه مسؤولان ملی و استانی بودند که این نشان دهنده جایگاه و شخصیت ایشان بوده است.

 

حجت‌الاسلام ولی نژاد حضور پرصلابت این عالم بزرگوار در نماز جمعه و خطبه های پر محتوای ایشان را باعث شکوه بخشیدن نماز جمعه بهشهر معرفی کرد و گفت: یکی از ویژگی های دیگر این عالم گرانقدر، هوشمندی و دقت نظر ایشان در مسایل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده است.

 

وی، گفت: حجت الاسلام والمسلمین جباری از آرمان های بلند امام خمینی(ره) و اصل ولایت فقیه با اقتدار دفاع می کردند و همواره این مسیر را تا زمان ارتحالشان ادامه دادند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری جایگاه ویژه ای در میان علما داشتند، گفت: این عالم جلیل القدر نیز با طلاب و روحانیان رفتار پدرانه داشت و در تربیت طلاب منطقه نقش بسزایی داشتند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات