۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۱۹۷۲۶
استاندار اصفهان:

تعاملات سازنده از عوامل ایجاد سازندگی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار اصفهان با اشاره به تراکم موجود در زندان مرکزی اصفهان و همچنین شرایط نامناسب فیزیکی این محل گفت: عدم نظم در زندان مرکزی شرایط برای مسؤولان استان اصفهان، در این بخش بحرانی است.
استاندار اصفهان زرگرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به ارتباط گسترده در بدنه اجرایی استان اصفهان با دستگاه قضایی طی یک سال گذشته گفت: حل مشکلات استان اصفهان در گرو این تعاملات سازنده است.


وی در ادامه ابراز داشت: مسأله آلودگی هوا در اصفهان و ورود آلاینده‌های ناشی از مصرف سوخت مازوت در اصفهان یکی از بارزترین مواردی بود که  با همکاری دادگستری اصفهان جلو رشد آن گرفته شد.
 

 

استاندار اصفهان با اشاره به تراکم موجود در زندان مرکزی اصفهان و هم‌چنین شرایط نامناسب فیزیکی این محل گفت: عدم نظم در زندان مرکزی شرایط برای مسؤولان استان اصفهان، در این بخش بحرانی است.


وی با بیان این که وضعیت زندان مرکزی اصفهان طی یک سال گذشته نسبت به زمان قبل‌تر از آن شرایط بهتری را دارد تصریح کرد:  با همکاری خیرین و امام جمعه اصفهان وضعیت زندان مرکزی اصفهان بهبود یافته است.


زرگرپور با اشاره به نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان استانی با مسؤولان ملی اظهار داشت: طی 2 ماه گذشته سه نامه از سوی مسئولان بالا رتبه اصفهانی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان استان اصفهان برای مسؤولان ملی ارسال شده است.


وی از آماده سازی ساختمان جدید زندان مرکزی اصفهان به عنوان یک  ضرورت یاد کرد و ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که زندان فعلی اصفهان در شأن شهر اصفهان نیست و عملیات اجرایی زندان جدید اصفهان مورد توجه قرار گیرد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات