۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۱۹۸۷۵

جهاد دانشگاهی نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی شعار سال را راه‌اندازی می‌‌کند

خبرگزاری رسا ـ نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی شعار سال با هدف معرفی مطالب و فعالیت‌های مرتبط با شعار سال‌های ۷۳ تا ۹۳ که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، راه‌اندازی می‌شود.
نخستين پايگاه اطلاع‌رساني شعار سال

به گزارش خبرگزاری رسا، مقام معظم رهبری هر ساله همزمان با تبریک سال نو، پیام حکیمانه و مدبرانه خود را در قالب عنوان سال، فراروی مردم و فرهیختگان جامعه قرار می‌دهند تا همگان هوشیارانه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی، همسو و همدل گام بردارند.

 

در این راستا جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و یک پایگاه دانشجویی در دانشگاه‌های کشور به منظور پیشبرد ملی به سمت علم و تحقیق و گسترش فرهنگ مطلوب، به برگزاری جشنواره ملی بهار با محوریت شعار سال اقدام می‌کند.

 

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی امسال در کنار برگزاری هشتمین جشنواره ملی بهار در عملیاتی مبتکرانه به راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی شعار سال اقدام کرده است.

 

هدف از ایجاد این پایگاه جمع‌آوری و معرفی تمام فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی، فرهنگی و هنری مرتبط با شعارهای سال 73 تا 93 است که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است.

 

اعضای تیم هشتمین جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی در حال حاضر به جمع‌آوری مطالب اقدام کرده‌اند تا در اختتامیه هشتمین جشنواره ملی بهار از این پایگاه اطلاع‌رسانی رونمایی به عمل آید./907/102/ع

ارسال نظرات