۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۲۱۹۹۵۷
سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود:

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در بادرود برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در اداره اوقاف و امور خیریه بخش بادرود برگزار می‌شود.
مصحف قرآن کتاب قرآن عکس قرآن قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود روز گذشته در محل این اداره، با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در این شهرستان، گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های مفاهیم تخصصی، حفظ یک جزء، حفظ  دو جز، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، مفاهیم عمومی قرآن کریم، فراز خوانی(قرائت تقلیدی)، اذان، قرائت و حفظ پنج جزء، قرائت و حفظ 10 جزء، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود افزود: این دوره از مسابقات قرآن کریم در مرحله‌های شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.

 

 

 

وی با بیان این که این مسابقات در دو رده سنی شکوفه‌ها(زیر 16 سال) و بزرگسالان(بالای 16 سال) برگزار می‌شود، ابراز کرد: خواهران و برادران بادرودی با ثبت نام در این دوره می‌توانند در 30 آبان‌ماه سال جاری با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

 

 

حجت الاسلام روان با بیان این که این دوره از مسابقات در حسینیه اعظم شهر بادرود برگزار می‌شود، گفت: به نفرات برتر جوایز نفیسی هم‌چون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات