۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۲۰۰۳۹

مراسم شکرانه سلامتی رهبر انقلاب در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم شکرگزاری برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای در تبریز برگزار می شود.
امام خامنه اي

حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: مردم مؤمن، ولایت‌مدار و متدین تبریز امروز در حرکتی خودجوش اقدام به برگزاری مراسم دعا برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای می کنند.


وی ادامه داد: این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم تبریز همراه خواهد بود، امروز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد طوبی واقع در خیابان آزادی برگزار خواهد شد، البته این مراسم بیشتر با هدف دعا برای طول عمر رهبر انقلاب است، چراکه بنا به گفته تیم پزشکی حضرت آقا ایشان در سلامتی کامل قرار دارند.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که مراسم نیایش و شکرگزاری به مناسبت سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان و همچنین اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی برگزار می شود، گفت: این مراسم ساعت 21 سه شنبه 18 شهریور در مسجد طوبی برگزار می شود.


بنابر این گزارش، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات روز گذشته در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که این عمل با موفقیت به پایان رسید./935/ت303/ب4

ارسال نظرات