۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۲۰۰۴۵
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن؛

طرح تربیت حافظان قرآن کریم با همکاری سازمان اوقاف و بسیج دانشجویی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن با اشاره به طرح تربیت حافظان قرآن کریم گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، تفاهم نامه ای با سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، ائمه جمعه، کانون های قرآنی مساجد منعقد شد.
 قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، فرشید هاشمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن، گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در اجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و بسیج دانشجویی در شهرستان فریدن انجام شد.

 

 

وی تصریح کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، تفاهم نامه ای با سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، ائمه جمعه، کانون های قرآنی مساجد منعقد شد.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: بر اساس سهمیه اعلام شده، بالغ بر 570 نفر از از 24 پایگاه قرآنی، مساجد و مدارس شهرستان در این طرح ثبت نام کرده اند و اطلاعات آنان در سامانه جامع اطلاعات به ثبت رسیده است.

 

 

وی افزود: با توجه به این که اداره اوقاف فریدن از نخستین اداراتی بود که توانسته سهمیه ثبت نام کنندگان در طرح ملی حفظ را به خود اختصاص دهد و پس از آن وارد سامانه نماید، عنوان دومین شهرستان نمونه را به خود اختصاص داد.

 

 

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: 6 نفر از مربیان قرآنی این طرح به منظور شرکت در طرح تربیت مربیان قرآن کریم در قم به استان معرفی شدند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات