۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۲۰۰۵۱
در دیدار مدیر عامل رسا با مسؤولان پاکدشت مطرح شد:

نقش روحانیت باید برای مردم ملموس باشد/ توانایی و توانمندی حوزه ها و نخبگان حوزوی تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه شهرستان پاکدشت افزود: نقش روحانیت باید برای مردم ملموس باشد، امروز روحانیت جزء قشر مظلوم جامعه هست و بعضی‌ها بی روا درباره ایشان قضاوت می‌کنند در حالی‌که اگر گزارش منظم و دقیقی از روحانیت انعکاس داده شود، دید مردم بهتر می شود.
ديدار مديرعامل خبرگزاري رسا با مسؤولان پاکدشت ديدار مديرعامل خبرگزاري رسا با مسؤولان پاکدشت ديدار مديرعامل خبرگزاري رسا با مسؤولان پاکدشت ديدار مديرعامل خبرگزاري رسا با مسؤولان پاکدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا روز گذشته با سفر به شهرستان پاکدشت، ضمن بازدید از وضعیت فرهنگی شهرستان پاکدشت، با امام جمعه، نماینده ولی فقیه در سپاه، رییس اداره اوقاف و امور خیریه، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده ابوریحان دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا در این دیدار ها با ارائه گزارشی از عملکرد 11ساله این خبرگزاری در عرصه جنگ نرم افزود: رسا یک مجموعه طلبگی خودجوش است که خود را موظف به انعکاس زحمات روحانیانی که در امور اجرایی هستند می‌داند.

وی تلاش برای همگرایی حوزه های علمیه را از دیگر وظایف خبرگزاری متبوع خود دانست و ابراز کرد: رویکرد طلاب در این رسانه، احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت در این دیدار با تأکید بر نیاز حوزه‌ها به یک رسانه قوی، گفت: بعضی‌ها در گذشته مخالف حضور حوزه در رسانه بودند اما امروز همان ها هم به این نیاز پی بردند.

نماینده ولی فقیه شهرستان پاکدشت افزود: نقش روحانیت باید برای مردم ملموس باشد، امروز روحانیت جزء قشر مظلوم جامعه هست و بعضی‌ها بی روا درباره ایشان قضاوت می‌کنند در حالی‌که اگر گزارش منظم و دقیقی از روحانیت انعکاس داده شود، دید مردم بهتر می شود.

در ادامه این دیدارها، دیگر روحانیان پاکدشتی خواستار حضور بیشتر حوزه در عرصه رسانه شدند و روشنگری در رسانه را مؤثر دانستند.

حجت الاسلام حسین اردستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت هم در دیدار با مدیر عامل خبرگزاری رسا بیان کرد: امروز تبلیغات اسلامی باید از راه رسانه به مردم تبیین شود.

وی عنوان کرد: رسانه یک زبان گویا و رسا است که هر نهادی به این زبان احتیاج دارد؛ اگر نهادی این زبان را نداشته باشد در عرصه جنگ نرم غیبت می خورد.

حجت الاسلام اردستانی ادامه داد: امروز حوزه علمیه به خبرگزاری نیاز مبرم داشت که با حضور رسا، کمبود حوزه محقق شد.

گفتنی است در این دیدارها روحانیان مسؤول شهرستان پاکدشت معرفی توانایی و توانمندی حوزه ها و معرفی نخبگان حوزوی را از خبرگزاری رسا خواستار شدند.

گفتنی است شهرستان پاکدشت به عنوان قطب گل و گیاه کشور، یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در جنوب شرقی استان تهران در حاشیه جاده ترانزیتی تهران ـ مشهد قرار دارد و مرکز آن شهر پاکدشت است. ابتدای این شهرستان ، فرون‌آباد و انتهای آن شهرک صنعتی عباس آباد می‌باشد.

شایان ذکر است پاکدشت دارای دو مدرسه علمیه امام صادق(ع) و فاطمیه ویژه برادران و خواهران می باشد./9594/پ202/ص

ارسال نظرات