۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۰۱۱۶
امام جمعه اهر:

پیوند امام و امت در ایران اسلامی خار چشم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش دشمنان در تضعیف شأن و جایگاه ولایت گفت: پیوند امام و امت در ایران اسلامی خار چشم دشمنان است.
مراسم شکرگزاري و دعا جهت سلامتي مقام معظم رهبري در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، متدین و ولایت‌مدار تبریز به دنبال دعوت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب در مسجد طوبی این شهر حضور یافتند و بهبودی کامل حضرت آیت الله خامنه‌ای را از درگاه خداوند متعال مسألت داشتند.


بنابر این گزارش، در این محفل معنوی که با حضور حضرات آیات شبستری، آل هاشم و جمعی دیگر از علمای برجسته آذربایجان همراه بود، مردم تبریز با قرائت دعای توسل و تمسک به اهل بیت(ع) شفای عاجل ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه حضرت احدیت خواستار شدند.


حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در این مراسم طی سخنانی به تشریح نقش رهبر انقلاب اسلامی در هدایت ملت ایران و بیداری اسلامی مردم مسلمان جهان پرداخت و اظهار داشت: به اذعان کارشناسان برجسته دنیا، حضرت آیت الله خامنه‌ای از همه جهت شایستگی رهبری امت اسلامی را دارا هستند.


وی با اشاره به این‌که حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تنها خلف شایسته امام راحل در هدایت مسیر حق و حقیقت ملت ایران بوده اند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شایستگی تمام اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را محقق کرده اند.


امام جمعه اهر با اشاره به فته‌ها و توطئه های مختلف دشمنان نظام اسلامی پس از رحلت امام خمینی(ره) تصریح کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف و زمان های حساس از سختی ها به سلامت عبور داده و مهندسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را با درایت بی نظیر به انجام رساندند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش دشمنان در تضعیف شأن و جایگاه ولایت گفت: پیوند امام و امت در ایران اسلامی خار چشم دشمنان است، چنین محافلی قطعا مورد خوشنودی دشمنان نیست، چراکه آنان علریغم تبلیغات گسترده سوء پیوند امام و امت را در ایران مشاهده می کنند.


حجت الاسلام حاجی زاده وی با اشاره به عشق و محبت بی نظیر ملت ایران به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با اعلام خبر نقاهت رهبری، عاشقان ولایت در سراسر کشور و جهان دست به دعا برداشتند و مردم تبریز نیز همراه با دیگر مسلمین و شیعیان جهان برای سلامتی کامل حضرتشان دعا می کنند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات