۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۲۰۱۲۳
استاندار لرستان:

تقویت زیرساخت های فرهنگی لازمه توسعه استان لرستان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با بیان این که زیرساخت‎های فرهنگی پایه توسعه لرستان است، گفت: برای توسعه استان لرستان باید زیرساخت های فرهنگی را تقویت کنیم.
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان شامگاه گذشته، هجدهم شهریورماه، در جلسه فرهنگ و مدیریت جهادی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: چالش اصلی این استان فرهنگ است که باید با مدیریت جهادی در این راستا برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ و اقتصاد، افزود: باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب، عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه موفقیت در این راستا است.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری همایش فرهنگ با مدیریت جهادی در لرستان، بیان داشت: این همایش نقش مؤثری در تبیین فرهنگ اسلامی در استان دارد.

وی با اشاره به این که توسعه کشورهای اروپایی در راستای توسعه فرهنگ صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برای توسعه لرستان باید در زمینه فرهنگ کار شود.

بازوند با بیان این که برای توسعه استان لرستان باید زیرساخت های فرهنگی را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش فرهنگ با مدیریت جهادی، کاری ارزشمند در زمینه توسعه زیر ساخت های فرهنگی لرستان است.

وی در ادامه یادآور شد: اثر گذاری همایش فرهنگ با مدیریت جهادی اثرگذاری بیشتری نسبت به اجرای پروژه های عمرانی دارد.

بازوند نقش دانشگاه ها را در توسعه فرهنگ مؤثر دانست و گفت: بدون حضور دانشگاه ها برای توسعه فرهنگ در استان، با مشکل روبرو می شویم.  

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی عنوان داشت: پشتوانه مردم برای دولت بهترین فرصت برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی است که باید در این راستا بیشتر تلاش شود.

وی در ادامه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در توسعه فرهنگ استان مؤثر دانست و افزود: باید تلاش کنیم توسعه لرستان با محوریت بخش خصوصی انجام شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات