۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۲۰۱۴۲
ویژه روحانیان مستقر استان فارس؛

دوره آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر سوره‌های قرآن کریم، با حضور تعدادی از روحانیان مستقر استان فارس صبح امروز در شیراز آغاز به کار کرد.
تفسير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، کارگاه آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر سوره‌های قرآن کریم، با حضور 30 نفر از روحانیان مستقر استان فارس، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، صبح امروز آغاز به کار کرد.

 

بر اساس این گزارش، در این کارگاه آموزشی مباحثی همچون چگونگی بیان تفسیر برای مردم، منابع تفسیر و اصطلاحات تفسیری از سوی اساتید اعزامی از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تمهید ارائه می‌شود.

 

شایان ذکر است، مؤسسه فرهنگی تمهید در سال 1380 با هدف سامان بخشی به آثار علمی آیت‌الله معرفت تأسیس شده است و در زمان حیات ایشان به انتشار کتاب‌هایی همچون شبهات و ردود به دو زبان عربی و فارس، ترجمه التفسیر و المفسرون پرداخته است.

 

مؤسسه تمهید پس از وفات آیت‌الله معرفت در سال 1385 با انتشار بخش اول«الفسیر الاثری و الجامع» و نشر مجموعه جلدی التمهید و ترجمه آنها، جمع‌آوری کلیه مقالات علوم قرآنی آیت‌الله معرفت به فعالیت خود ادامه داده است.

 

این مؤسسه در سال 1392 با تغییر سازمان و با نام مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تمهید به مدیر مسؤولی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور فعالیت‌های خود را افزایش داده است.

 

گفتنی است، افراد شرکت کننده در این دوره، پس از شرکت در آزمون و ارائه تحقیق پایانی در مرحله تکمیلی شرکت می‌کنند، به افراد شرکت کننده در دوره تکمیلی گواهی شرکت در دوره ارائه خواهد شد./919/پ203/ب4

ارسال نظرات