۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۲۰۲۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تخریب افکار عمومی هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمنان ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺨﺮﻳﺐ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻭ ﻧﺴﻞ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺷﻴﻮﻩ ﻫﺎﻱ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ و ﺭﺫﻳﻼﻧﻪ ﺑه صورت ﮐﺎﺭ ﻫﺎﻱ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻭﺍﺭﺩ ﻋﺮﺻﻪ ﺷﺪﻧﺪ.
نماينده مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مدیران شهری قائمشهر با اشاره به این که کشور ما قبل از انقلاب تحت سلطه قدرت های استکباری بود، بیان داشت: بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی و اندیشه آن نظم مستقر و ثابت در دنیا را به چالش کشیده بود.


امام جمعه قائمشهر، ادامه داد: تفکر غربی برای مسلمان و اندیشه اسلامی خطر بوده و الان هم متقابلا غربی ها نیز رواج تفکر اسلام ناب محمدی(ص) را برای خود خطر می بینند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایادی استکباری برای مقابله با این تفکر پاک اسلامی کارهای رذیلانه ای انجام دادند، گفت: آن ها با راه انداختن گروه های انحرافی چون القاعده، طالبان و داعش چند هدف را تعقیب می کردند که این ها ساخته غربی ها و به ویژه آمریکایی ها هستند.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی، افزود: ﺍﻳﻦ ﻫﺎ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻲ ﺭﺣﻤﻲ ﮐﻨﻨﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﺘﻨﻔﺮ می شوند ﺑﻪ ﺧﺎﻁﺮ ﺍﻳﻦ ﮐه ﺩﻡ ﺍﺯ ﺍﺳﻼﻡ میﺰﻧﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺩﻳﮕﺮ می خواهند ﺑﺮﺍﻱ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻣﺸﮑﻞ ﻭ ﺩﺭﺩ ﺳﺮ کنند.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب به صراحت فرموند امروز در غرب آن ها به این جمع بندی رسیدند که دیگر جنگ یک گزینه معتبر علیه جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود، ادامه داد: برای آن ها مقرون به صرفه نیست و دلیلش این بوده که آمریکایی ها به صورت تمام قد در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستادند ولی این رژیم غاصب نتوانست پنجاه روز بیشتر در برابر مردم غزه دوام بیاورد.


امام جمعه قائششهر با تاکید بر این که مردم ﻏﺰﻩ ﺍﺯ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺩﺭﺱ مقاومت ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ، گفت: به لطف الهی مردم غزه ﺧﻮﺏ ﺩﺭﺱ ﭘﺲ ﺩﺍﺩﻧﺪ که ﻏﺮﺑﻲ ﻫﺎ ﺍﻻﻥ ﺩﺭ ﺻﺪﺩ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻧﻈﺎﻣﻲ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﻭﻟﻲ ﺑﻴﮑﺎﺭ ﻧﻨﺸﺴﺘﻨﺪ.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: دشمنان ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺨﺮﻳﺐ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻭ ﻧﺴﻞ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺷﻴﻮﻩ ﻫﺎﻱ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ و ﺭﺫﻳﻼﻧﻪ به صورت ﮐﺎﺭﻫﺎﻱ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻭﺍﺭﺩ ﻋﺮﺻﻪ ﺷﺪﻧﺪ و ﺍﺯ ﻫﻤﻴﻦ ﺟﻬﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ ﻣﻲ ﻓﺮﻣﻮﺩ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که باید در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ناب اسلامی تلاش شود، گفت: باید تلاش کنیم تا با اهتمامی ارزنده در برابر تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان گام برداشته و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنیم./950/پ202/ب4

ارسال نظرات