۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۲۰۲۱۴

شهید مدنی چهره نفاق ضد انقلاب را افشا کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در بیانیه مشترکی اعلام کردند: شهید آیت الله مدنی با خون رنگین و پاک خود چهره نفاق ضد انقلاب و منحرفین را افشا کرد.
شهيد آيت الله مدني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی امروز با صدور بیانیه مشترکی به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد شهادت آیت الله مدنی، اظهار داشتند: این شهید والامقام اسوه جهاد و شهادت و معلم اخلاق وارسته ای بود که عمر پربرکت خود را در راه صیانت از اسلام سپری کرد.


در این بیانیه، آمده است: شهید مدنی با پیروی و الهام از فرامین معمارکبیر انقلاب و حمایت قاطع از انقلاب و تحمل سال ها تبعید و زندان همانند جد بزرگوارش امیرالمومنین حضرت علی(ع) به هنگام راز و نیاز با خداوند عزوجل در محراب عبادت دشمن شکن نماز جمعه توسط گروهک منافقین به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 


بیانیه آیت الله شبستری و جبارزاده با اعلام این‌که شهید آیت الله مدنی با خون رنگین و پاک خود چهره نفاق ضد انقلاب و منحرفین را افشا کرد، خاطر نشان کرده اند: از مردم ولایت مدار و متدین استان درخواست می شود با حضور در مراسم بزرگداشت دومین شهید محراب، بر آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل و منویات رهبری تاکید کنند.

 


بنابر این گزارش، مجلس بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت دومین شهید محراب انقلاب اسلامی، آیت الله سیداسدالله مدنی نماینده حضرت امام خمینی(ره) در آذربایجان و امام جمعه اسبق تبریز فردا پنجشنبه از ساعت 11 الی 13 در مسجد مقبره تبریز برگزار خواهد شد.

 


گفتنی است، آیت الله سید اسدالله مدنی در سال 1293 در آذرشهر متولد شد و یکی از مبارزان دوران ستم شاهی بود که پس از انقلاب به عنوان نماینده دورهٔ اول مجلس خبرگان انتخاب شد. وی روز 21 شهریور سال 1360 حین اقامه نماز جمعه مورد سوءقصد منافقان کوردل قرار گرفت و به شهادت رسید./935/د101/ب4

ارسال نظرات