۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۲۰۳۳۲
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

شبکه های ماهواره ای سلاح دشمن در جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که ساماندهی و تنوع بخشی به برنامه های تلویزیونی موجب می شود مردم کم تر به ماهواره روی آورند، گفت: شبکه های ماهواره ای سلاح دشمن در جنگ نرم هستند.
سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، صبح امروز در جمع مردم شهرستان کوهدشت، با بیان این که پیشرفت کشور مرهون تلاش بسیجیان است، گفت: عزت بسیجیان توفیق و پاداش الهی است.

وی با تقدیر از زحمات بسیجیان برای برطرف کردن معضلات کشور، بیان داشت: بسیجیان باید با دیگران ارتباط داشته باشند و این همان اصل حلقه صالحین است.

نقدی با اشاره به رسالت بسیج و حلقههای صالحین، افزود: حلقه های صالحین باید گروهی باشند تا بتوانند با یکدیگر رابطه صمیمی داشته باشند.

وی با اشاره به ورود تکنولوزژی و فرهنگ غرب به ایران، عنوان داشت: خانواده ها باید از ورود این فرهنگ های غلط که آثار زیان باری برای جوانان دارد، جلوگیری کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر جایگزین کردن سریال ها و برنامه های کشور به جای ماهواره ها، گفت: خانواده ها باید فرهنگ استفاده از شبکه های ماهواره ای را بین فرزندان خویش از بین ببرند.

وی در ادامه تصریح کرد: با رفتن به سوی شبکه های ملی خویش، باید جلوی ضربه زدن دشمن از طریق ماهواره ها را بگیریم.

نقدی با اشاره به فعالیت 23 کانال تلویزیونی با تولید برنامه های متنوع، بیان داشت: با همکاری صداوسیما، در آینده ای نزدیک شبکه های تلویزیونی را خودمان پوشش می دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که اقداماتی در حال انجام است که سال 94 بودجه بیشتری برای تنوع بخشی برنامه های تلویزیون به صداو سیما اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: ساماندهی و تنوع بخشی به برنامه های تلویزیونی موجب می شود مردم کم تر به ماهواره روی آورند.

وی با تأکید بر این که نباید در برابر جنگ نرم کوتاهی کنیم، یادآور شد: راه اندازی شبکه های ماهواره ای، سلاح دشمن در جنگ نرم است، اگر کوتاهی کنیم ایدئولوژی جدید دنیا به دست استعمارگران میافتد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات