۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۲۰۳۵۲
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

خودساختگی مهم ترین وظیفه بسیج است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: عرفان اسلام، عرفانی عمیق و قابل تأمل است و به معنویات اهمیت ویژه‏ای داده است؛ بنابراین حرکت معنوی بسیج در این راستا ضروری است.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ظهر امروز، در اجلاس بزرگ بسیجیان شهرستان کوهدشت، با بیان این که امروز ایران از کشورهای پیشرفته دنیان و جهان است، گفت: توانایی این کشور بزرگ به جایی رسیده که میتواند اسلام را ایدئولوژی جدید جهان معرفی کند.

وی با اشاره به توانایی های ایران اسلامی افزود: امروز ایران می تواند با زورگویان و ابرقدرتها به مقابله برخیزد.

خودساختگی مهم ترین وظیفه بسیج است

نقدی با اشاره به وظایف بسیج در راستای اقتدار و پشرفت ایران، بیان داشت: خودساختگی و انجام رسالت خویش، مهم ترین وظیفه بسیج است.

وی در ادامه حرکت معنوی بسیج را از دیگر وظایف این نهاد دانست و گفت: عرفان اسلام، عرفانی عمیق و قابل تأمل است و به معنویات اهمیت ویژه‏ای داده است؛ بنابراین حرکت معنوی بسیج در این راستا ضروری است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به جایگاه پرصلابت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز به برکت وجود بسیجیان مخلص و جوان، ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه موفقیتهای ایران را مرهون مقاومت و ایستادگی بسیجیان و به برکت خون شهدا دانست و افزود: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، بسیجیان و جوانان پر صلابت ایران اسلامی، این کشور به پیشرفتهای والای علمی رسیده است و از هشت کشور پیشرفته دنیا و جهان است.

بسیج نیرویی داوطلبانه و خالصانه است

نقدی با بیان این که بسیج نیرویی داوطلبانه و خالصانه است، خاطرنشان کرد: کسی نباید برای گرفتن امتیاز در این نهاد باشد، بلکه بسیج باید همچون مسجد باشد و هر کسی کاری را برای رضای خدا در آن برعهده بگیرد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات