۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۲۰۳۶۹

همایش سراسری فرماندهان دفاع مقدس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: پنج هزار نفر از فرماندهان نیروهای مسلح در همایش سراسری «فرماندهان دفاع مقدس» در پنجم مهرماه سالجاری تجلیل می شوند
رژه نيروهاي مسلح

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار «حسین دقیقی» مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح امروز در حاشیه آیین غبارروبی حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان در نشست خبری گفت: فرماندهان ارتش، سپاه و بسیج در رده فرمانده گردان به بالا که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند در این همایش تجلیل خواهند شد.



وی برگزاری این همایش را اقدامی در جهت پاسداشت غیورمردان و حماسه سازان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: کسانی که دفاع مقدس را رهبری می کردند، سربازان شایسته ای برای امام بودند و امروز نیز در مسیر تحقق دستاوردهای نظام و فرمایشات رهبری تلاش می کنند.



معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به وجود حدود 700 هزار خانواده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: این سازمان وظیفه ارایه خدمات درمانی، بیمه و بازنشستگی به جامعه شش میلیون نفری را برعهده دارد.



دقیقی خاطرنشان کرد: برای ارایه خدمات بهتر و آسان تر به این نیروها یک هزار و 300 دفتر خدمات الکترونیکی تا پایان سال جاری در کشور راه اندازی و بهینه سازی می شود.



وی برنامه حمایتی و تحت پوشش قراردادن 84 هزار نفر از رزمندگان مسن، جانبازان و سربازان وظیفه که در دوران دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل شدند را یادآور شد و تصریح کرد: چهار هزار و 500 میلیارد ریال برای ارایه خدمات به این افراد در نظر گرفته شده است./939/د102/ب4

ارسال نظرات