۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۲۰۵۹۹
امام جمعه پلدختر خبرداد؛

همایش تجلیل از متولیان فرهنگی در پلدختر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر از برگزاری همایش تجلیل از بیش از 300 متولی فرهنگی در این شهرستان خبر داد.
همايش تجليل از فعالان فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجتالاسلام علیمحمد لروند، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فعالیت مؤثر مسؤولان در حوزه فرهنگ در شهرستان پلدختر، گفت: به منظور قدردانی از زحمات آنان و تقویت فعالیت های فرهنگی در این شهرستان، همایش تجلیل از متولیان فرهنگی در پلدختر برگزار می شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ بیان داشت: در این راستا گام های مؤثری در پلدختر برداشته شده است که تاکنون سابقه نداشته است.

حجت الاسلام لروند با قدردانی از مسؤولان و متولیان فرهنگی پلدختر افزود: حضور مردم و همکاری آنان با نهادهای فرهنگی مهم ترین عامل موفقیت مسؤولان این شهرستان است.

امام جمعه پلدختر فرهنگ را هویت هر ملت و جامعه دانست و گفت: متولیان امر در توسعه برنامه های فرهنگی باید به نیازهای معنوی و مادی افراد توجه داشته باشند.

حجت الاسلام لروند در ادامه با بیان این که کار فرهنگی باید تداوم داشته باشد، یادآورشد: انجام فعالیت های فرهنگی در دراز مدت به ثمر می نشیند و تداوم در کار موجب نتیجه گیری می شود.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به سپری شدن زمان زیاد برای به نتیجه رسیدن فعالیت های فرهنگی خاطرنشان کرد: صبر و بردباری لازمه موفقیت متولیان فرهنگی در این راستا است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور قدردانی از زحمات متولیان فرهنگی و تقویت روحیه جهادی برای انجام فعالیت های فرهنگی در پلدختر، همایش تجلیل از 313 فعال فرهنگی و مذهبی پیش از آغاز ایام محرم در این شهرستان برگزار میشود.

حجت الاسلام لروند در ادامه با اشاره به حضور فعالان فرهنگی در همایش تجلیل از متولیان فرهنگی، خاطرنشان کرد: مسؤولان هیأت‏‌های مذهبی، محققان، نخبگان، ورزشکاران، شاعران و خبرنگارانی که در حوزه کاری خویش فعال هستند در این همایش حضور خواهند داشت./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات