۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۲۰۶۱۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

زدودن هویت دینی نسل جوان مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان برای سست کردن پایه های اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن از هر ابزاری برای تضعیف پایه های دینی جامعه استفاده می کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به رسالت مهم شورای فرهنگ عمومی در اصلاح فرهنگ حاکم بر جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مهم این شورا اصلاح خرده فرهنگ ها است.

 

وی با بیان این که فرهنگ غالب بر جامعه باید بر مبنای اصول دینی و اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: امور فرهنگی در جامعه باید طوری ساماندهی شود که سبک زندگی اسلامی در جامعه اجرایی شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی را یکی از بهترین راهکارهای رشد و تعالی فرهنگی جامعه دانست و گفت:  فرهنگ غرب نباید با آزادی‌های ظاهری و دروغین خود با فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی جوانان کشور در هم آمیخته شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مسؤولان فرهنگی بیان داشت: نگارش کتاب‌های پر محتوا از مهارت‌های زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی و در اختیار گذاشتن آثار به جوانان می‌تواند قشر جوان جامعه را از شبیخون فرهنگی غرب مصون نگهدارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان برای سست کردن پایه های اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن از هر ابزاری برای تضعیف پایه های دینی جامعه استفاده می کند.

 

وی با بیان این که توطئه افکنی های غرب علیه ملت ایران اسلامی پایانی ندارد، افزود: بیش از سه دهه است که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده کردند، اما همواره شکست خوردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی را یکی از حربه های دشمنان برای تضعیف نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: امروز وحدت و انسجام مهم ترین راه کار خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

 

وی با تأکید براین که فرهنگ ناب دینی باید در اقصی نقاط جهان نهادینه شود، ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهانی شدن اسلام ناب رسالت سنگینی بر عهده دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اجرای دقیق مصوبات شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: جلسات شورا باید منظم برگزار شود.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت های جهان را فراهم کرد، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیاری از ملت های جهان قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که دشمنان از گسترش گفتمان انقلاب در جهان بسیار هراسان هستند، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش های دشمنان در طرح ایران هراسی در جهان، اما امروز ایران اسلامی در جهان عزت و اقتدار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: انقلاب ما براساس منطق است و باید زمینه فراگیر شدن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم تا زمینه مردمی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان ایجاد شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات