۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۲۰۶۲۹
مدیر حوزه علمیه ابوالفضل العباس امیدیه خبر داد؛

راه اندازی مرکز تخصصی تبلیغ در حوزه علمیه امیدیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ابالفضل العباس امیدیه با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی تبلیغ در حوزه علمیه امیدیه اظهار داشت: این مرکز در نخستین روز آغاز سال تحصیلی جدید به فعالیت پرداخت.
مرکز تخصصي تبليغ اميديه

حجت الاسلام محمدتقی نهیرات، مدیر حوزه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی تبلیغ در حوزه علمیه امیدیه اظهار داشت: این مرکز در نخستین روز آغاز سال تحصیلی جدید به فعالیت خواهد پرداخت.

مدیر حوزه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه بیان داشت: این مرکز با حضور جمعی از مسؤولان استانی با آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه امیدیه فعالیت خود را به صورت رسمی به فعالیت پرداخت.

وی تربیت مدرس و محقق، آمادگی حضور در مجامع علمی و ارائه مباحث تخصصی، آشنایی با روش‌های جدید آموزشی و نحوه به کارگیری الگوهای جدید تدریس، مخاطب‌شناسی و روش‌های تبلیغی را از مهم‌ترین اهداف تأسیس این مرکز تخصصی برشمرد.

حجت الاسلام نهیرات تصریح کرد: تخصص و احاطه کامل بر یکی از تخصص‌های تعریف شده در مرکز، تقویت توان علمی و فنی در جهت پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات، تسلط  بر روش‌ها و شیوه‌های کاربردی انتقال مفاهیم نیاز و توانایی رجوع به منابع و نحوه استفاده از آنها از دیگر اهداف راه‌اندازی این مرکز است.

وی افزود: با آغاز به کار این مرکز تخصصی از امسال سطح سه تبلیغ نیز به دیگر سطوح حوزوی نیز اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام نهیرات گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید برای استفاده بیشتر طلاب از علوم دینی جمعی از اساتید برتر حوزه علمیه قم به حوزه علمیه ابوالفضل العباس دعوت شده اند و امید است درسال تحصیلی جدید شاهد برکات فراوانی در این حوزه باشیم.

مدیر حوزه علمیه ابوالفضل العباس امیدیه در ادامه به تشریح برخی فعالیت های این حوزه پرداخت و ابرازداشت: پذیرش 132 طلبه در هفت پایه حوزوی، تحت پوشش قرار دادن 11 مسجد و حسینیه، جذب بیش از 1100 دانش آموز به مساجد امیدیه و آغاجاری و اعزام مبلغ به این دو شهرستان از جمله فعالیت های این حوزه است.

حجت الاسلام نهیرات در پایان از موفقیت 17 طلبه در دوره تثبیت و اختبار حوزه علمیه ابوالفضل العباس امیدیه خبر داد و گفت: آخرین ارزشیابی این طلاب در 20 شهریور ماه سال جاری برگزار شد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات