۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۲۰۶۹۹
آیت الله طبرسی:

خدمت به طلاب باید با حفظ عزت و کرامت آنها باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که توجه به طلاب باید بیشتر و بهتر شود، گفت: خدمت به طلاب باید با حفظ عزت و کرامت آنها باشد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان در ساری به توجه ویژه مقام معظم رهبری به امور طلاب و روحانیت اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی همین توجه به امور طلاب و روحانیان است.

 

وی با بیان این که توجه امروز روحانیت در صد سال گذشته بی سابقه بوده است، افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به طلاب وروحانیان می شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که توجه به طلاب باید بیشتر و بهتر شود، گفت: خدمت به طلاب باید با حفظ عزت و کرامت آنها باشد.

 

وی با بیان این که باید با کمال عزت و تواضع به امور طلاب رسیدگی شود، تصریح کرد: باید تلاش شود نمادی که روحانیت شیعه و امامان زنده نگه داشتند همچنان حفظ شود.

 

آیت الله طبرسی روحانیت را جانشین و ادامه دهندگان راه پیامبران و ائمه اطهار(ع) دانست و خاطرنشان کرد: رفتار و منش روحانیت باید به گونه ای باشد که بیان کننده جایگاه ائمه و پیامبران الهی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که زندگی و شئون زندگی ما باید همانند علما و بزرگان دین ساده و بی آلایش باشد، افزود: روحانیت نمادی است که می خواهد زندگی پیامبر و ائمه اطهار(ع) را برای مردم به تصویر بکشد به همین خاطر باید همانند زندگی آنها باشد.

 

وی با بیان این که پرچم هدایت باید در اختیار روحانیت قرار گیرد، تصریح کرد: روحانیت باید شریعت شناس بوده و به آن عمل کند تا بتواند مردم را هدایت کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات