۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۲۰۷۷۶

فعالیت 65 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس علیمه لرستان همزمان با سراسر کشور گفت: 65 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمؤمین خرم آباد مشغول تحصیل هستند.
 سال تحصيلي جديد مدرسه علميه

حجت الاسلام محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 65 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمؤمین خرم آباد مشغول تحصیل هستند، بیان داشت: این طلاب بومی و غیر بومی هستند.

وی با بیان این که 34 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد نام نویسی کرده اند، یادآور شد: این طلاب موفق به گذراندن دوره تثبیت و اختبار شده اند.

حجت الاسلام صدری با اشاره به برگزاری دوره های اختبار و تثبیت طلاب مدرسه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد، تصریح کرد: از تعداد 42 نفری که در دوره های آموزشی تثبیت و اختبار حضور داشتند، 34 نفر توانستند این دوره آموزشی را بگذرانند.

وی با بیان این که طلاب لرستانی در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) رشته تخصصی تبلیغ را می گذرانند، افزود: در این مدرسه طلاب دروس کاربردی جدید را آموزش می بینند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد با اشاره به این که طلابی که سطح 2 را می گذرانند باید دوره های تفسیر قرآن را بگذرانند، خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) در وادی قرآن و تفسیر علوم قرآنی، صرف، نحو، ترجمه، تفسیر نکات مهم قرآنی، زمانی که به قرآن گذشته است، جمع آوری قرآن و نزول قرآن را می گذرانند.

وی دروس روانشناسی کودک، نوجوان و جوانان، روانشناسی جامعه را از دیگر دروسی بیان کرد که طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) در دوره تحصیل خویش می گذرانند.

حجت الاسلام صدری در ادامه با اشاره به این که طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد دوره تخصصی را در این مدرسه علمیه می گذرانند، خاطرنشان کرد: دروس کاربردی که در این مرکز ارائه می شود در سایر مدارس علمیه خرم آباد تدریس نمی شود.     

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب فارغ التحصیل مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد در عرصه تبلیغ توانمند تر از سایر طلاب حوزه های علمیه لرستان هستند.

وی هدف از تربیت طلاب را تقویت آموزه های دینی و تعمیق ارزش های اسلامی دانست و عنوان داشت: تعمیق ارزش های اسلامی مهم ترین راهکار برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات