۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۲۰۹۸۳
آذرماه در آران و بیدگل؛

کنگره ملی تکریم امامزادگان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت: کنگره‌ ملی تکریم و تجلیل از امامزادگان آذرماه در امامزاده هلال‌بن علی در آران و بیدگل برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمدرضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پیرامون برگزاری کنگره ملی اما‌مزادگان در استان اصفهان، گفت: کنگره بین‌المللی امسال در کشور برگزار نمی‌شود اما در دهه کرامت از 25 امامزاده شاخص سطح استان اصفهان مراسم تجلیل و تکریم امامزادگان را داشتیم و از روز نخست ذی‌القعده تا میلاد امام رضا(ع) از این امامزادگان تجلیل شد.

 



وی افزود: امسال 3 نقطه از کشور کنگره ملی امامزادگان را دارند که یکی امامزاده صالح در تهران که این کنگره برگزار شد و دیگری ا‌مامزاده بیدحکیمه در گچساران در مهر برگزار می‌شود.

 



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: کنگره‌ ملی تکریم و تجلیل از امامزادگان آذر ماه در امامزاده هلال‌بن علی در آران و بیدگل برگزار می‌شود.

 



وی با اشاره به مشارکت اداره کل اوقاف اصفهان در اجلاس و جشنواره میراث فرهنگی ناملموس تصریح کرد: اوقاف اصفهان در این اجلاس بین‌المللی در بحث واقفان و زنان واقفه نقش مؤثری دارد و در این جشنواره و اجلاس سهیم است.

 

 

 

حجت‌الاسلام صادقی بیان کرد: در بخش قرآنی جشنواره میراث فرهنگی ناملموس نیز اداره کل اوقاف و امورخیریه اصفهان مشارکت دارد./939/د102/ب4

ارسال نظرات