۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۲۰۹۹۴
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ولایت مصونیت بخش دین از هر آسیب است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ولایت را سنگ تمام نعمت های الهی دانست و گفت: ولایت مصونیت بخش دین از هر آسیب است.
حجت الاسلام حاجي صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی در تبریز اظهار داشت: ولایت سنگ تمام نعمت های الهی و مصونیت بخش دین از هر آسیب است.

 


وی با بیان این‌که باید قدرشناس نعمت ولایت باشیم، خاطرنشان کرد: ولایت تجلی توحید ربوبی و حاکمیت انحصاری خداست و مدیریت دینی و جهادی اسلام ریشه در مدیریت تکوینی، تشریعی و ولایت الهی دارد، باید با شناخت از عظمت نعمت ولایت شکرگزار درگاه لهی باشیم.

 


حجت الاسلام حاج صادقی با تأکید بر این‌که باید به مقوله توحید ربوبی و تشریعی بیش از گذشته توجه شود، تصریح کرد: توحید به معنای تن دادن به حاکمیت انحصاری خداست، غدیرخم واقعه‌ای بود که خداوند متعال در آن روز دین و نعمتش را بر امت اسلامی و مسلمانان تمام کرد.

 


وی با بیان این‌که فلسفه وجودی دین این است که انسان را از آنچه هست به آنچه شایسته آن است، برساند، تصریح کرد: حکومت اسلامی مهم ترین عامل هدایت امت اسلامی به شمار می رود، در نظام ولایی ایران تنها با ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ارزش های ولایی و اسلامی قادر به غلبه بر دشمنان خواهیم بود.

 


همچنین مسلم اورنگی، رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی در سخنانی تلفیق ولایت و امامت با گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبری را مهم ترین نقش بسیج اساتید در دانشگاه ها دانست و افزود: انتخاب شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر معظم انقلاب انتخابی بر اساس نیازهای روز جامعه بود و این همایش با الگوگیری از فرهنگ غدیر گامی در راستای تحقق فرمایشات رهبری است.

 


وی ادامه داد: سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی با حرکت در راستای تحقق منویات رهبری توانست در سال 93 عنوان بسیج اساتید نمونه کشور را از آن خود کند و در جشنواره مالک اشتر در سال 92 با عنوان بسیج اساتید فعال کشور انتخاب شد.

 


همچنین صادق نجفی، شهردار تبریز از اختصاص یک هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به بخش های فرهنگی خبر داد و گفت: امروز با توجه به همراهی مردم 520 طرح عمرانی با 30 هزار میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست تا بتوانیم تبریز را به آنچه شایسته شان و جایگاه آن است ارتقاء دهیم.

 


گفتنی است، سومین همایش بین المللی فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهادی همزمان با هفته نکوداشت تبریز با محوریت بزرگداشت سه علامه تبریزی«علامه امینی، علامه طباطبایی و علامه جعفری» در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات