۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۲۱۱۱۲
به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب؛

مراسم دعای توسل در 300 مسجد خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان شمالی، گفت: به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب، مراسم دعای توسل در 300 مسجد بزرگ شهرستان های مختلف این استان برگزار می شود.
مقام معظم رهبري

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، ضمن اظهار خرسندی فراوان از بازیابی سلامتی مقام معظم رهبری، از برپایی دعای توسل در مساجد خراسان شمالی به شکرانه سلامتی معظم له خبر داد.

 

وی اظهار داشت: به این منظور سه شنبه شب، بیست و پنجم شهریور ماه دعای توسل در 300 مسجد بزرگ شهرها و مراکز بخش ها و دهستان های استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی برنامه محوری دعای توسل به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری امشب در بجنورد، مرکز خراسان شمالی در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع)، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی که رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان شمالی نیز هست با یادآوری این که افزون بر هزار و 100 مسجد در شهرها و روستاهای خراسان شمالی وجود دارد، اظهار داشت: مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری در 300 مسجد تعیین شده از این تعداد برگزار می شود اما در شماری دیگر از مساجد نیز مردم با حضور در این اماکن مقدس، برای بازیابی سلامتی رهبر انقلاب شکرگزاری می کنند.

 

به گفته وی در این مراسم ها مردم مؤمن و ولایت مدار استان خراسان شمالی با قرائت دعای توسل، ارادت خود را پیش کش ولی امر مسلمین جهان کرده و از خداوند متعال برای معظم له طلب طول عمر باعزت تا انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) خواهند کرد.

 

برپایی دعای توسل در 300 مسجد استان خراسان شمالی برای سه شنبه شب در حالی برنامه ریزی شده که دیروز و امروز نیز برنامه هایی در راستای شکرگزاری بازیابی سلامتی مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی برگزار شده است.

 

صبح سه شنبه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی اقدام به برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری کرد که مراسم مزبور در محل نمازخانه این اداره کل با حضور کارکنان این اداره کل برگزار شد.

 

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات روز دوشنبه هفته گذشته در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با مؤفقیت به پایان رسید و معظم له صبح دوشنبه هفته جاری( دیروز) پس از پایان دوران بستری در بیمارستان و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.

 

رهبر انقلاب اسلامی قبل از ترک بیمارستان، ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن گفتند: «اکنون با سلامت کامل جسمی و نشاط روحی در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظیم محبت‌ها و ملاطفت‌هایی که در این چند روز نسبت به این حقیر انجام شد، احساس شرمندگی و سنگینی بر دوش خود می‌کنم.»

 

ایشان با اظهار قدردانی و تشکر فراوان از محبت‌های فراوان قشرهای مختلف مردم، مراجع و علمای محترم، شخصیت‌ها، مدیران برجسته کشور، سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران افزودند:«علاوه بر اظهار محبت مردم کشورمان، ملت‌های دیگر نیز اظهار لطف فراوانی کردند که بار دیگر نشان دهنده‌ تاکید همیشگی بنده مبنی بر اینکه ملت ایران، در میان ملت‌های دیگر دارای عمق راهبردی است.»

 

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند:«هیچ نظام و کشوری را سراغ نداریم که خارج از مرزهای خود دارای چنین ریشه‌ها و پیوندهای عاطفی، اعتقادی و ایمانی با ملت‌های دیگر باشد.»/9314/ت303/ب4

ارسال نظرات