۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۲۱۱۱۳
در حرم مطهر شاه‌چراغ؛

دومین دوره آموزشی نگاه تازه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره از سلسله کارگاه‌های آموزشی نگاه تازه با موضوع سبک زندگی رضوی در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) و در سالن کوثر با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شد.
حجت‌الاسلام سرلک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، دومین دوره از سلسله کارگاه‌های آموزشی نگاه تازه با موضوع سبک زندگی رضوی در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) و در سالن کوثر با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این دوره از کارگاه‌ها با حضور حجت الاسلام سرلک و با موضوع انتخاب همسر شایسته و محبت مداری و تکریم در خانواده بر اساس آیات قرانی و احادیث معتبر از حضرت امام رضا(ع) همچنین حجت الاسلام فرحزاد با موضوع عوامل موثر بر تربیت کودک در آموزه‌های دینی و ساز و کارهای حمایتی اسلام از کودک برگزار شد بیش از 1000 نفر از این کارگاه دو روزه شرکت کردند.

 

دوره‌های آموزشی نگاه تازه از ابتدای تابستان به صورت ماهانه با حضور اساتید مشهور و صاحب نظر در حرم مطهر احمد بن موسی به صورت کاملاً رایگان در حال برگزاری است، با استقبال پرشور زائران و مجاوران این امام زاده واجب التکریم همراه بوده است.

 

هدف از این دوره‌ها آشنایی بیشتر مخاطبان جوان، دانشجویان، مربیان و معلمان با سبک زندگی و آموزش مهارت‌های زندگی سالم و ساده ایرانی اسلامی است که حضار با پرسش از اساتید به پاسخ منطقی از سوی کارشناسان دست خواهند یافت.

 

شایان ذکر است محصولات و لوح‌های فشرده این کارگاه‌ها پس از هر برنامه در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

 

علاقه‌مندان جهت اطلاع از این برنامه‌ها و ثبت نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی shahecheragh.ir مراجعه و از برنامه‌های نگاه تازه مطلع شوند./919/پ203/ب4

ارسال نظرات