۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۲۱۱۸۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

مقاومت تنها راه دفاع از ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که مقاومت، تنها راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس است گفت: مقاومت عاملی بود که به واسطه آن حقانیت ایران اسلامی در جهان ثابت شد و پیام این انقلاب به ملت های مظلوم دنیا رسیده شد.
جعفر عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ظهر امروز در نشست خبری کمیته بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مرکز صدا و سیمای استان اصفهان برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: مهم ترین دستاورد 8 سال دفاع مقدس چشاندن طعم قدرت این کشور اسلامی به کل دنیا بود.

 

 

وی با بیان این که مقاومت، تنها راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس است، ابراز داشت: مقاومت فاکتوری بود که به واسطه آن حقانیت ایران اسلامی در جهان ثابت شد و پیام این انقلاب به ملت های مظلوم دنیا رسیده شد.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت های شایسته ای که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان صورت گرفته است، ابراز داشت: تنها ضعفی که در اجرای این برنامه ها دیده می شود موازی کاری و کارهای متفرقه است.

 

 
عسگری در ادامه تبیین کرد: برای نهادینه سازی فرهنگ غنی دفاع مقدس به انسجام، برنامه‌ریزی و اعمال یک مدیریت واحد نیاز است و در این زمینه باید بر روی ساخت تولیدات سینمایی سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

 

وی با اشاره به نقش بی بدیل مردم اصفهان در دوران دفاع مقدسق به ویژه در خط مقدم و امور پشتیانی و امدادرسانی، تصریح کرد: با تمام اقداماتی که از طرف مردم اصفهان در این دوران باشکوه شکل گرفته اما متأسفانه اطلاع رسانی دقیقی از این رشادت ها صورت نگرفته است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یکی از مطالبات اصلی مردم استان اصفهان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را توجه به موضوع دفاع مقدس در استان دانست و افزود: حمایت از رسانه‌ها برای تولید محتوا و ساخت و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی برای رسیدن به این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

عسگری در ادامه با ارایه آماری از حضور مردم اصفهان در ذوران دفاع مقدس گفت: این استان دارای 23 هزار و 500 شهید است که هزار نفر از آن ها جانبازان بالای 70 درصد بوده اند که در سال‌های پس از دفاع مقدس بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده‌اند.

 

 وی برای برپایی هرچه باشکوه تر هفته دفاع مقدس حضور جدی تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی را ضروری دانست و گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید از سوی تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شود، نه این که تمامی بار برنامه‌ها بر دوش نیروهای مسلح باشد و بقیه ارگان‌ها تماشاچی باشند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان با بیان این که متأسفانه برخی از مسؤولان گرفتار دنیاطلبی، قدرت‌گرایی و گروه‌گرایی شده‌اند تصریح کرد: مدیریت جهادی تنها راهکار برون رفت از بحران‌های فرهنگی است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات