۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۴۴۸
نماینده خبرگان رهبری:

تلاش‌های پلیس در تأمین امنیت و فرهنگ‌سازی قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های فرهنگی و امنیتی گفت: ثبات سیاسی و امنیت پایدار کشور مرهون زحمات و تلاش‌های طاقت‌ فرسای پلیس است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار فرمانده انتظامی تبریز با بیان این‌که جامعه امروز با معضلات عدیده‌ فرهنگی و امنیتی و اجتماعی رو به روست، اظهار داشت: سهم پلیس در تأمین امنیت و فرهنگ‌سازی قابل توجه است.


وی با بیان این‌که مردم دوستدار پلیسی قاطع با خلافکاران و مهربان با دیگران اقشار جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته اقدامات ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای برای برقراری ارتباطی صمیمی با مردم از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته که بایستی تداوم داشته باشد.


نماینده خبرگان رهبری بیکاری، اعتیاد، فساد اخلاقی و مسأله بدحجابی را از جمله معضلات فرهنگی استان برشمرد و خواستار برخورد مناسب پلیس با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه شد و گفت: پلیس باید در برخورد با انواع جرائم از جمله مبارزه با بدحجابی، سرقت و اعتیاد قاطعیت و تداوم کار لازم را داشته باشد.


آیت الله شبستری نیروی انتظامی را حافظ ارزش های انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: در سال های اخیر مجموعه نیروی انتظامی، ثابت کرده  که مجموعه ای منسجم و هماهنگ است و در برخورد با جرایم قاطعیت لازم را دارد، البته این قاطعیت نباید مانع کارهای فرهنگی پلیس شود.


وی نیروی انتظامی را کارآمدترین نهاد در برقراری امنیت اجتماعی یاد کرد و گفت: ثبات سیاسی و امنیت پایدار کشور مرهون زحمات و تلاش‌های طاقت‌ فرسای پلیس است، بهره مندی پلیس از ظرفیت های مناطق و محلات مختلف و عموم مردم می تواند یاری‌گر رسالت خطیر این نیروی ولایی باشد.


همچنین سرهنگ فرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های پلیس تبریز در شش ماهه اول سالجاری پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری تقویت گشت های عفاف و حجاب در دستور کار پلیس تبریز قرار گرفت و امیدواریم حافظ خون شهدا و احترام به مردم ولایتمدار تبریز باشیم.


وی با بیان این‌که طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت کار فرهنگی و احترام به حقوق شهروندی اجرایی می شود، افزود: باید همواره با عطوفت و مهربانی با مردم برخورد شود، نباید حرمت انسانی خدشه دار شود که در این راه قطعا برخورد صحیح و منطقی کارسازتر است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات