۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۲۱۵۰۷

فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز اجرایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی از آغاز اجرای فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز همزمان با هفته دقاع مقدس خبر داد.
دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت الله جعفری، دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت.

 

وی با بیان این‌که حدود برنامه د هفته دفاع مقدس در سراسر استان آذربایجان شرقی اجرایی خواهد شد، گفت: این برنامه ها در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، سیاسی و اجتماعی در تبریز و سایر شهرستان های استان اجرا می شود.

 

جعفری رژه نیروهای مسلح مستقر در تبریز و هشت شهر دیگر استان در آغازین روز هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور ماه جاری را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری که در آن عملیات خیبر بازسازی می شود.

 

جعفری نواخته شدن زنگ مقاومت، برگزاری نمایشگاه های عکس، فیلم و جشنواره های تئاتر و شب خاطره، مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح پروژه های عمرانی، کشاورزی و شهری، اجرای نمایش های خیابانی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در معنویت و سلامت خانواده و پیاده روی و کوه پیمایی خانوادگی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.

 

وی ادامه داد: در همین هفته بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدا در شهرسردرود و روستاهای هروی، فتح آباد، نعمت آباد و کرجان و همچنین کلنگ زنی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز انجام خواهد شد.

 

جعفری تجلیل از ایثارگران در سازمان ها و ادارات مختلف، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، راویت گری رزمندگان از دوران دفاع مقدس در مدارس، خدمات رایگان اتوبوسرانی و برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های اسب سواری، موتورسواری، دوچرخه سواری، رزمی، تیرو کمان، والیبال، شنا و دو ومیدانی را از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت دفاع مقدس در آذربایجان شرقی اعلام کرد.

 

گفتنی است، آذربایجان شرقی در دوران هشت سال دفاع مقدس 10 هزار شهید، 22 هزار و 669 نفر جانباز و یک هزار و 906 نفر آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است./935/د102/ب4

ارسال نظرات