۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۲۲۱۵۷۰
مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان:

خنثی شدن جنگ فرقه ای از برکات وجودی ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به این که دسیسه جنگ فرقه ای و قومی، امروز با رهبری بصیرانه امام امت شناسایی و خنثی شده، گفت: همه این موارد به برکت ولایت فقیه و گام برداشتن در مسیر اسلام ناب است.
حجت الاسلام محمد رضا صالحيان رييس مرکز رسيدگي به امرو مساجد استان اصفهان و رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد رضا صالحیان مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان امروز در جلسه معارفه امام جمعه جدید سمیرم گفت: امام جمعه جدید سمیرم از خانواده معظم شهدا است و 12سال، امامت نماز جمعه شهرستان دورد لرستان را عهده دار بودها است.



وی با بیان این که نماز جمعه تنظیم کننده دیانت و سیاست در هر هفته است اظهار کرد: شرکت در نماز جمعه بالاترین جهاد و امر به معروف و نهی از منکر است.



مسؤول نمایندگی شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان اصفهان ادامه داد: دسیسه جنگ فرقه ای و قومی، امروز با رهبری بصیرانه امام امت شناسایی و خنثی شده و این همه به برکت ولایت فقیه و گام برداشتن در مسیر اسلام ناب حقیقی است.

 

 

در پایان این مراسم با قرائت حکم امام جمعه سمیرم حجت السلام رجائی پور به عنوان امام جمعه جدید سمیرم معرفی و از زحمات شش ساله حجت السلام موسوی تقدیر و تشکر شد.

 

لازم به ذکر است مراسم تودیع امام جمعه جدید سمیرم امروز با حضور مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان و مسؤولان شهرستان در فرمانداری سمیرم برگزار شد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات