۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۲۱۵۹۲

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران نطنز

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز، روز گذشته با حضور حجت الاسلام طاحونی امام جمعه نطنز، خانم اخوت از مبلغان جامعه الزهرا قم و طلاب مدارس الزهرا(س) نطنز و زینب کبری (س) اردستان برگزار شد.
کلاس درس حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران اصفهان، مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز، روز گذشته با حضور حجت الاسلام طاحونی امام جمعه نطنز، خانم اخوت از مبلغان جامعه الزهرا قم و طلاب مدارس الزهرا(س) نطنز و زینب کبری (س) اردستان برگزار شد.


حجت الاسلام طاحونی در این نشست به انگیزه های علم آموزی اشاره کرد و گفت: انگیزه های علم آموزی به پنج بخش تقسیم می شود که چهار مورد آن انگیزه نادرست و یک مورد از آن انگیزه درست و صحیح می باشد .


امام جمعه نطنز انگیزه های نادرست علم آموزی را فخر فروشی به دیگران که از صفات جاهلان می باشد، مجادله با دیگران که از صفات فاسقین می باشد، ثروت اندوزی که از صفات زندیق می باشد و عدم هماهنگی عمل و گفتار که از صفات منافق می باشد عنوان کرد.


وی در ادامه انگیزه صحیح علم آموزی را آموختن علم با هدف عمل کردن به آن عنوان کرد.


در ادامه مراسم خانم اخوت به تشریح راه های تربیت فرزند و چگونگی روابط خانوادگی پرداخت و گفت: اصل کار زن تعلیم و تربیت و انسان سازی است و زنان سهم بزرگی در پایه گذاری ادیان دارند.
این استاد حوزه در ادامه تصریح کرد: انس گرفتن با قرآن باعث می شود خداوند همواره با انسان و کنار آن باشد./917/
د102/ب

ارسال نظرات