۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۲۱۶۱۰
مشاور استاندار خواستار شد؛

اعزام مبلغان دینی به مراکز شهری و روستایی قم

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استان قم در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خواستار اعزام مبلغان دینی به مراکز شهری و روستایی شد.
ديدار مشاور استاندار قم با مديرکل تبليغات اسلامي استان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، معصومه ظهیری، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استان قم در دیدار با حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، از تعاملی که بین کمیسیون امور بانوان استان و امور فرهنگی بانوان اداره کل صورت گرفته قدردانی کرد.

 

وی همچنین در مورد اعزام مبلغات در طرح اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان که مورد رضایت و اقبال بانوان و دانش آموزان قرار گرفته بود ابراز امیدواری و رضایت کرد.

 

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استان قم خواستار افزایش این تعامل و همکاری شد و گفت: امیدوارم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در زمینه پژوهش با امور بانوان استانداری همکاری بیشتری داشته باشد.

 

ظهیری همچنین خواستار اعزام مجدد مبلغات دینی در مراکز شهری و روستایی قم شد.

 

حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این جلسه با اعلام آمادگی برای تقویت عرصه‌های کاری امور بانوان اداره کل و امور بانوان استانداری اظهار کرد: امکانات و تجهیزات اداره کل تبلیغات اسلامی متعلق به بیت‌المال و مردم و حاکمیت است که باید از آن در راستای اهداف اسلام، انقلاب و مردم استفاده شود و ما در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در مورد همکاری این اداره کل پیرامون امور پژوهشی نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: محورهای مورد نظر امور بانوان استانداری چنانچه با مأموریت‌ها و وظایف این اداره کل همخوانی دارد تعیین و به کارشناس فرهنگی بانوان ارائه شود تا در واحد آموزش و پژوهش مورد بررسی قرار گیرد./907/د102/ی

ارسال نظرات