۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۲۱۶۳۷
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس؛

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس،فرماندار، امام جمعه و مسؤولین شهرستان سپیدان برگزار شد.
سيد ولي‌الله محمودي نژاد، مدير کل تبليغات اسلامي فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس  با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سید مهدی میرقادری در دوران ریاست وی در شهرستان سپیدان، حجت‌الاسلام عبدالعظیم ارودا رییس جدید را فردی موفق معرفی کرد که سابقه مدیریت در حوزه علمیه و دارای تحصیلات سطح 3 حوزه و کارشناسی ارشد کلاسیک است که می تواند با تجارب خود باعث پیشرفت فرهنگی مذهبی شهرستان شود.

وی افزود: شهرستان سپیدان یکی از شهرستانهای  مذهبی با مردمی ولایت مدار و قدمت تاریخی است، با عالمان موفق و عالم پرور از این رو زمینه و بستر جهت کار فرهنگی و تبلیغات دینی در این شهر فراهم است.

حجت‌الاسلام محمودی نژاد تصریح کرد: دشمن از روز اول انقلاب به دنبال شکست و سیطره بر ملت ایران بود اما با درایت رهبری، مسؤولین نظام و ایثار و شجاعت مردم نتوانسته حرکتی انجام دهد و این وظیفه ما را سنگین تر می‌کند که متحد، هم دل و با درایت و بصیرت، بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

وی با تاکید بر این که  این شهرستان با جاذبه های گردشگری در طول سال پذیرای گردشگران فراوانی از سطح استان و کشور است، گفت: با توجه به حضور گردشگران در طول سال کارهای فرهنگی بسیار مناسبی را در راه اشاعه فرهنگ دینی و معرفی شهرستان و استان می توان انجام داد./919/پ203/ب

ارسال نظرات