۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۲۱۶۶۶
با سخنرانی آیت علم الهدی؛

مراسم عزاداری شهادت امام جواد در حرم رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم ویژه ایام سوگواری شهادت حضرت جوادالائمه(ع) از دوم تا چهارم مهر در حرم مطهر رضوی و با سخنرانی امام جمعه مشهد برگزار می شود.
يا جوادالائمه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم ویژه ایام شهادت امام جواد(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مرثیه سرایی و عزاداری ذاکران اهل بیت(ع) چهارشنبه دوم مهرماه ساعت 18:15 تا 20:30 در صحن جامع رضوی برگزار می شود.

 

همچنین ویژه برنامه دیگری به همین مناسبت پنجشنبه سوم مهرماه ساعت9:30 تا 12:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود که سخنرانی آیت سیداحمدعلم الهدی، امام جمعه مشهد به همراه مرثیه سرایی و عزاداری ذاکران اهل بیت علیهم السلام در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) از جمله ویژه برنامه های این مراسم است.

 

براساس این گزارش، سخنرانی حجت الاسلام واعظ شهیدی به همراه مرثیه سرایی و عزاداری ذاکران اهل بیت(ع) پنجشنبه و جمعه ساعت 18:15 تا 20:30 در صحن جامع رضوی از دیگر ویژه برنامه های شهادت امام جواد(ع) است.

 

سایر برنامه های حرم رضوی

 

 

از دیگر برنامه های این هفته حرم مطهر رضوی، سخنرانی حجت الاسلام امین نیا با موضوع سبک زندگی رضوی شنبه تاپنج شنبه ساعت18:00 و سخنرانی حجت الاسلام گرایلی(شنبه) و حجت الاسلام طباطبائی یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه با موضوع معارف رضوی ساعت 19:40 در صحن جامع رضوی است.

 

 

از دیگر برنامه های تبلیغی اماکن متبرکه رضوی این هفته می توان به سخنرانی حجت الاسلام جرجانی با موضوع سیره اخلاقی و اجتماعی امام جواد(ع) شنبه تاپنج شنبه ساعت 11:45 در مسجد جامع گوهرشاد (شبستان گرم)، سخنرانی حجت الاسلام برهانی ساعت 18:15 در صحن کوثر، سخنرانی حجت الاسلام سرچاهی با موضوع مهارت‌های زندگی رضوی شنبه تا جمعه از ساعت 17 در صحن انقلاب، سخنرانی حجت الاسلام دارینی با موضوع آداب زیارت ائمه معصومین علیهم السلام هرروز ساعت18:30 در صحن هدایت اشاره کرد.

 

 

ویژه برنامه صبحگاهی

 

 

سخنرانی حجت الاسلام علی بیاتی با موضوع آداب زیارت هروز ساعت 5:15  صبح به همراه مدیحه سرایی شنبه و یکشنبه ساعت 6 و دوشنبه تا جمعه ساعت 5 صبح در رواق غدیر برگزار می شود./1308/پ202/ب4

ارسال نظرات