۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۲۱۷۹۷
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

تأثیرگذاری در خانواده نخستین شرط موفقیت در عرصه تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که تبلیغ رسالت اصلی طلاب است، گفت: طلاب برای این که بتوانند در عرصه تبلیغ موفق عمل کنند، در مرحله نخست باید بتوانند در خانواده اثرگذار باشند و سپس در هدایت جامعه تلاش کنند.
خواهران مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید نواب حسنی، مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در مراسم افتتاحیه حوزه های علمیه لرستان که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی برای طلاب به ویژه طلاب نوورود در حوزه های علمیه گفت: امید است خواهران طلبه در جهت تعلیم، تربیت و کسب معارف و علوم دین موفق شوند.

وی با اشاره به این که هر سال شاهد استقبال جوانان از حوزه های علمیه خواهران در لرستان هستیم، بیان داشت: فضای مناسبی برای تحصیل طلاب در مدارس علمیه فراهم شده است.

حجت الاسلام حسنی در ادامه علم آموزی را وظیفه اصلی طلاب دانست و عنوان داشت: انتظار می رود طلاب باتوجه به امکاناتی که برای آنان فراهم شده است، در عرصه تحصیل تلاش کنند.

وی با بیان این که اخلاق و علم مکمل یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: طلاب باید در کنار علم آموزی به اخلاق نیز باید توجه داشته باشند و در کسب فضائل و مکارم اخلاقی تلاش کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: باتوجه به اهدافی که برای حوزه های علمیه تعیین شده است، تبلیغ رسالت اصلی طلاب است.

حجت الاسلام حسنی یادآور شد: طلاب برای این که بتوانند در عرصه تبلیغ موفق عمل کنند، در مرحله نخست باید بتوانند در خانواده اثرگذار باشند و سپس در هدایت جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اهمیت مسأله هدایت، افزود: هدایت به قدری اهمیت دارد که در سوره حمد حداقل روزی ده بار مردم از خدای متعال درخواست هدایت به صراط مستقیم می کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که ادامه تحصیل نباید مانع ازدواج شود، تأکید کرد: طلاب باید خانواده را اصل قرار دهند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات