۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۲۱۸۱۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

دلارهای آمریکایی مهم ترین پشتوانه گروه های تروریستی منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی های اسلام سبب شد تا دشمنان برای شیعیان دشمن تراشی کنند، گفت: امروز گروه های تروریستی نظیر داعش که مدعی دفاع از اسلام هستند پرورش یافتگان دلارهای آمریکایی هستند و هدف نهایی آنها ضربه به اسلام ناب است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز درجمع اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اعضای هیأت رزمندگان اسلام سپاه آمل با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس زمینه ساز عزت و عظمت ایران اسلامی است که باید دستاوردهای آن به شکل ارزنده ای در جامعه تبیین شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل گفت: در هشت سال دفاع مقدس دفاع ما برای اسلام، حق وحقیقت بود و هرگز قصد تجاوز به دیگران را نداشتیم و در برابر جبهه باطل قرار گرفتیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که امنیت یکی از بزرگ ‌ترین نعمت های خداوند منان به بندگان است که به خون های پاک شهدا و رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی به نحو ارزنده ای در کشور ما وجود دارد، بیان داشت: این امر سبب شده است تا در مقابل انواع تهدیدات و تحریم های دشمنان با صلابتی والا مقاومت و ایستادگی کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجلیل از ایثارگران و رزمندگان این حماسه بزرگ است که باید یاد و نام آنان برای همیشه گرامی داشته شود و اهتمام ارزنده ای در راستای پاسداشت این بزرگواران وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دفاع مقدس دستاوردهای ارزنده و گرانقدری داشته است که باید برای انعکاس آن در جامعه تلاش شود، گفت: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان ضرورتی انکارناپذیر بوده که باید بازماندگان هشت سال دفاع مقدس نسبت به بازخوانی این وقایع و دستاوردها برای نسل جوان جامعه تلاش کنند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان با استفاده از همه ابزارهای خود در میدان جنگ نرم علیه نسل جوان ما به میدان آمده اند و می خواهند در راستای خروج جوانان از دین محوری گام بردارند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و ترویج آگاهی می تواند نقش موثری در از بین بردن اهداف شوم دشمنان داشته باشد که باید با برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده برای ترویج بصیرت در جامعه تلاش شود که اثرات ماندگاری خواهد داشت.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران گفت: رزمندگان دفاع مقدس به عنوان سند زنده خاطرات حماسه آفرینی های هشت سال دفاع مقدس هستند که باید این گنجینه های گرانقدر را در اختیار آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان ما قرار دهند.

 

وی با اشاره به این که پیروزی های اسلام سبب شد دشمنان برای شیعیان دشمن تراشی کنند، ادامه داد: امروز داعش، النصره ودیگر گروه هایی که مدعی اسلام هستند به دست آمریکا و کشورهای اروپایی پرورش یافتند تا چهره اسلام را خدشه دار کنند.

 

امام جمعه آمل، بیان داشت: ما که مدعی اسلام واقعی هستیم امروز وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین تر شده است که باید اهتمام داشته باشیم تا بینی کسی خون ریخته نشود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید براین که امروز دفاع از کیان اسلام و دفاع از مرام و مسلک پیامبر گرامی اسلام برهمه واجب است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است و همه مسلمان در جهان چشمان آن ها به ما دوخته شده است.

 

امام جمعه آمل، افزود: وقتی همه نگاه های مسلمانان به حرکت و برنامه های ما توجه دارد مبادا کاری را انجام دهیم تا دشمنان سوء استفاده کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات