۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۲۱۸۳۱
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

خود اتکایی و خود اعتمادی مهم ترین دستاورد سال های دفاع مقدس برای مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دوران دفاع مقدس دورانی بود که مردم با اتکا به قدرت ایمان و اعتماد به نفس در یک جنگ فرسایشی بر تمامی کشورهای دنیا پیروز شدند، گفت: پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس نشان داد کشوری که به قدرت ایمان و اسلام تکیه داشته باشد از تمام دنیا بی نیاز است و می تواند تمامی نیازهای خود را با اتکا و خودباوری برآورده کند.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع مردم خوسف با بیان این که خودباوری ثمره مستقیم دوران دفاع مقدس بر ملت ایران بود، گفت: تجربه دوران دفاع مقدس نشان می دهد اگر مردم به قدرت ایمان و رهبری ولی فقیه پایبند باشند می توانند برسخت ترین بحران ها پیروز شوند.

 وی با بیان این که امروزه هم نظام اسلامی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند مسیرهای پیروزی را در سخت ترین بحران های طی کند، افزود: راهکار برون رفت کشور در حال حاضر از مشکلات مانند دوران دفاع مقدس در خود اتکایی و اعتماد به توانمندی های داخلی ختم می شود.

 

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ برای عبرت گیری و نکته برداری نسل های مختلف است، ادامه داد: کمک گرفتن از عناصر پیروزی رزمندگان در دوان دفاع مقدس می تواند جامعه امروزی را در مسیر افزایش تولید ملی و تحقق اقتصاد دانش بنیان هدایت کند.

 

 حجت الاسلام عبادی ادامه داد: برای رسیدن به سعادت و معنویت و همچنین تاثیرگذاری و عبرت آموزی دوران دفاع مقدس باید جوانان را با ارزش های این دوران آشنا کرد و مسؤولان و خانواده ها باید در این زمینه تلاش کنند.

 

وی بر ارزشمندی و ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شهدا برای امنیت و آبادانی کشور از جان خود گذشتند و اکنون باید سیره، اخلاص، ایثارگری و شجاعت آن ها در جامعه تبیین و مورد عمل قرار گیرد.

 

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به وضعیت جامعه امروزی و هجمه های فرهنگی دشمنان ترویج فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک عامل بازدارنده برای افرادی که تحت تاثیر حربه های دشمن قرار گرفته اند یکی از ضرورت های مهم  به شمار می رود.

 

 حجت الاسلام عبادی با تاکید بر این که مردم باید در برنامه های دفاع مقدس با فرزندان خود حضور پررنگی داشته باشند، گفت: حضور فرزندان با والدین آنها در جلسات مختلف مربوط به دفاع مقدس نقش موثری در آشنایی این قشر با فرهنگ دوران دفاع مقدس دارد.

 

 وی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برنامه های هفته دفاع مقدس در استان، ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده باشد جامعه اسلامی در برابر حوادث مختلف هیچ آسیبی نخواهد دید.

 

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دوران دفاع مقدس تجلی وحدت ملی در مسیر تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه بود، یادآور شد: امروز هم امت اسلامی برای رسیدن به پیشرفت و تعالی باید به صورت متحد و واحد در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کند./968/پ203/ب

ارسال نظرات