۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۲۱۸۶۲

پیام تسلیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درپی در گذشت امام جمعه شمیرانات

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه طی پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات تسلیت گفت.
شوراي سياست گذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، طی پیامی درگذشت روحانی سرشناس و خطیب توانمند انقلابی حجت الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات را به مردم شریف شمیرانات، روحانیت معظم، علمای اعلام، امامان جمعه و جماعت و بیت مکرم تسلیت گفت.

 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت روحانی بزرگوار و عالم عالیقدر، فقید سعید حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محسن دعاگو و رضوان تعالی علیه موجب تأسف و تأثر گردید.

 

آن مرحوم از یاران با وفای امام راحل و مقام معظم رهبری بود. شخصیتی که در دوران رژیم ستم‌شاهی مروج اندیشه‌های والای اسلامی و انقلابی بود و در این مسیر مجاهدت‌های فراوانی را از خود به نمایش گذاشت.

 

خدمات ارزشمند این عالم اندیشمند در سنگرهای مختلف خدمت، بیانگر تعهد انقلابی روح ناآرام او بود زیرا خود را سربازی به شما می‌آورد که باید در صحنه‌های فکر و فرهنگ نقش آفرین باشد.

 

 بیش از سی سال از جایگاه بلند امامت جمعه، با خطبه‌های خویش به ترویج معارف اسلامی پرداخت، در شورای سیاسگذاری ائمه جمعه به گسترش فرهنگ نماز و نشر فرهنگ تقوا همت گمارد و تا پایان زندگی پربارش محراب و مسجد و منبر را جایگاهی برای تربیت و هدایت کرده بود. خداوند او را با اولیای الهی محشور فرماید.

 

 اینجاب مصیبت وارده را به روحانیت معظم، علمای اعلام، مردم خوب و شریف رودبار قصران و لواسان و شمیران، امامان جمعه و جماعت، به ویژه خانواده محترم دعاگو، تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت مسألت دارم.

 سیدرضا تقوی

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

/998/پ203/ج

ارسال نظرات