۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۲۱۸۹۹
استاد حوزه علمیه آمل:

تشکیل ائتلاف ضد داعش توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی است

خبرگزرای رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که آمریکا با ایجاد ائتلاف ضد داعش آن ها توطئه هایی در سر دارد، گفت: سران کشور عراق باید متوجه این توطئه و سریال جدید نخ نمای آن ها باشند که ایادی استکباری همیشه به دنبال تحقق اهداف و منافع خود هستند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که وجود ولایت فقیه به عنوان برکت و افتخاری ارزنده برای نظام اسلامی است، گفت: در این مدت بستری رهبر معظم انقلاب اسلامی یک آزمایش و آزمونی بود برای همه که توان و عظمت رهبر گرانقدر خود را دیدیم.


وی با اشاره به این که بیانات رهبری سبب تزلزل آمریکا شده است، بیان داشت: فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری در زمان ترخیص سبب تزلزل آمریکایی ها شده و به طور قطع آمریکا داعش را از بین نخواهد برد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، تصریح کرد: گروه هایی چون داعش دست نشانده خود آمریکا بوده و آن را از بین نخواهد برد مگر این که منافع آن ها در خطر باشد و به آمریکا و کشورهای غربی توابین نمی توان گفت که در مسیر توبه نیستند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که سخنان سیاستمداران آمریکایی غیر عقلی و بدون تفکر است، ادامه داد: سریال جدیدی که امروز آمریکا شروع کرده درس نمی گیرند و به طور واقع درست است که دشمنان ما جزو گروه احمق هستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که آمریکا و ایادی استکباری باید بیایند و درس بگیرند، ادامه داد: سریال جدید آن ها بر این منوال است که آمدید با داعش مبارزه کنید و شما که داعش را خودتان روی کار آوردید و به طور قطع این کار را نمی توانبد انجام دهید.

 

وی با اشاره به این که حقوق بشر بیان شده از سوی غرب براساس منافع و اهداف خودشان است، افزود: امروز اگر داعش را از بین ببرید بازی سیاسی دیگری را ندارید و شاید کسان دیگر را سر کار می گذارید و اگر چه تکرار تاریخ است.

 

 امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: در قیام امام حسین (ع) یک عده آمدند در لباس اسلام متأسفانه متوجه نبودند و از حضرت تبعیت نکردند و در کنار ایشان نیامدند که بعد گروه توابین را تشکیل دادند ولی بعد متوجه شدند و جبران کردند.

 

استاد حوزه علمیه آمل، افزود: در آن روز آمدند از امام حسین (ع) دعوت کردند، اما از ایشان حمایت نکردند که بعد ها با این کار برایشان موجب عزت شده است، اما این مدعیان دروغین را هم نمی توان گروه توابین نام گذاری کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که آمریکا با ایجاد ائتلاف ضد داعش  آن ها توطئه هایی در سر دارد، گفت: سران کشورإعراق باید متوجه این توطئه و سریال جدید نخ نمای آن ها باشید که ایادی استکباری همیشه به دنبال تحقق اهداف و منافع خود هستند.

 

وی با بیان این که آمریکا و کشورهای غربی چشم دیدن پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، بیان داشت: به فضل خداوند متعال باید تلاش کنیم با گسترش پیشرفت های خود سبب کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به آمریکا و غرب نمی تواند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را ببیند، گفت: امروز آن چه مشاهده می شود این بوده که فرزندان ما در همه زمینه ها عزت و اقتدار برای کشور ایجاد کرده اند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات