۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۲۱۹۱۶
فرمانده سپاه عاشورا:

حمله عراق به ایران حمله به ایدوئولوژی بود

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با بیان این‌که حمله عراق به ایران حمله به ایدوئولوژی بود نه خاک، گفت: اگر ماهیت استکبارستیزی ایران نبود، هرگز آمریکا و ایادی استکباری وارد جنگ با ایران نمی شدند.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ترتیب یافت، با اشاره به برکات دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: امروز به برکت آن دوران غرور و حماسه است که دشمنان منطقه‌ای و غربی ایران اسلامی جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارند.

 


وی با اشاره به این‌که پس از پایان جنگ تحمیلی نظام مقدس جهوری اسلامی ایران در عرصه های دفاعی و نظامی خودکفا شده است، خاطرنشان کرد: آمریکا بارها در طول 35 سال گذشته برای براندازی نظام اسلامی ایران راهکارهای مختلفی را آزموده اما هر بار با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شده است.

 


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهداف پشت پرده ائتلاف غرب علیه داعش تصریح کرد: این حرکت آمریکایی‌ها بیشتر نمایش سیاسی است، چراکه همه می‌دانند که با حمایت و پشتیبانی‌ خود آنها و رژیم صهیونیستی گروهک‌ها تروریستی داعش به وجود آمد، امروز تهدیدات داعش بالقوه است و ایران با تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا دشمن را در فراسوی مرزها کنترل می‌کند.

 


وی با تأکید بر این‌که هرگونه تجاوز نیروهای تکفیری به مرزهای ایران با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشور مواجه خواهد بود، گفت: گروه تکفیری داعش توان نظامی آن‌چنانی ندارد ولی از لحاظ اعتقادی از سوی استکبار خیلی کار کرده‌اند و در جریان موصل اگر خیانت انجام نمی‌شد بعید بود بتوانند این شهر را فتح کنند.

 


کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر وحدت ملت ایران برای مقابله با فتنه های دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: وحدت حلقه مفقوده در برخی از سیستم های امروز جامعه است و اگر ضربه ای از دشمنان در برخی عرصه ها دریافت کرده ایم به علت عدم وجود انسجام و وحدت بوده است.

 


وی با بیان این‌که صدام وارد جنگ نیابتی علیه ایران شد، گفت: باید از هشت سال جنگ با عنوان جنگ بین ایران و استکبار جهانی یاد کرد، حمله عراق به ایران حمله به ایدوئولوژی بود نه خاک، اگر ماهیت استکبار ستیزی ایران نبود هرگز آمریکا و ایادی استکباری وارد جنگ با ایران نمی شدند.

 


فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که بیش از 44 کشور از نظر تجهیزاتی، نیروی انسانی، اطلاعات و امکانات به عراق کمک کرده بودند، افزود: جلوگیری از پیشری دشمن، باز پس گیری مناطق آزاد شده و تهدید خاک دشمن و تصرف بخش هایی از آن تنها در سایه وحدت و همدلی بین نیروهای رزمی میسر شده بود./935/ت302/ب4

ارسال نظرات