۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۲۱۹۵۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی رژه نیروهای مسلح و بسیجی زنجان با حضور حداکثری مردم برگزار شد.
رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، رژه نیروهای مسلح اعم از ارتشی، سپاهی و نیروهای انتظامی همچنین رژه بسیجیان دلاور زنجان امروز به مناسبت 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش؛ رژه نیروهای نظامی زنجان امروز همگام با تمامی نیروهای نظامی کشور برای نمایش اقتدار و پیشرفت های نظامی در برابر چشم مردمان میهن دوست خود سبب دلگرمی بود و در طرف دیگر در مقابل دوربین ها که این صحنه ها را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش خواهند گذاشت، نمایشی از اقتدار ملی در برابر دشمنان بود.

 

نیروهای نظامی هنگام عبور از جلوی جایگاه مسؤولان چنان با لحن های کوبنده و محکم «الله اکبر» می گفتند که زمین از صدای این همه اقتدار به خود می لرزید و هدف آنها از نشان دادن این همه اقتدار اثبات حرف خمینی کبیر (ره) بود که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

 

گفتنی است؛ نیروهای دلاور بسیجی زنجان نیز امروز همگام با دیگر نیروهای نظامی استان برای ابراز جان به کف بودن خود در خط میهن اسلامی و ولایت، هنگام رژه شعارهای بسیار زیبا و دلنشینی زمزمه می کردند. /949/پ202/ب

ارسال نظرات