۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۲۱۹۵۳
آیت الله طباطبایی نژاد:

دفاع مقدس سبب ثبات انقلاب و سربلندی اسلام و عزت مسلمانان شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت بزرگداشت دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی حفظ شود و باعث شد تا دشمنان شمشیر در غلاف کنند و موجب شده ایران امن‌ترین نقطه دنیا باشد.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، امروز در مراسم رژه یگان‌های نیروهای مسلح اصفهان به مناسبت سالروز آغاز جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و دوران پس از آن را دستخوش حوادث متعدد خواند و اظهار کرد: حوادث پس از انقلاب موجب عزت و سربلندی اسلام و مسلمین شده است.

 

امام جمعه اصفهان انقلاب اسلامی را اولین حادثه در 35 سال اخیر برشمرد که ابعاد جهانی داشت و اظهار کرد: ملت ایران با همبستگی و اطاعت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانستند با خاندان پهلوی، مزدوران آمریکا و حافظان منافع آمریکا مبارزه کنند و آنها را از این کشور خارج کردند.

 

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه منحصر به فرد با بنیان مردمی بود که بدون استفاده از سلاح و ادوات نظامی در برابر رژیم تا دندان مسلح که دنیای کفر حامی آن بود به مبارزه بپردازد و سرانجام پیروز میدان نبرد شود و تا کنون چنین اتفاقی در دنیا رخ نداده است.

 

وی دفاع مقدس را حادثه‌ بزرگ دیگر در دوران پس از انقلاب اسلامی ذکر کرد که اسلام و مسلمین را به سرافرازی و سربلندی رساند و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب سربلندی ایران شد ولی دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی به استحکام برسد و اسلام و مسلیمن را سربلند و سرافراز کرد.

 

 

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر وجوب دفاع و مقابله با کفار خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی ملت ایران به این آیه عمل کردند و علیرغم تحمیل جنگ به ایران و شهادت جوانان این کشور به خوبی از کشور خود دفاع کردیم و در نبرد به پیروزی رسیدیم.

 

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن تأکید بر اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی با دفاع مقدس ثبات پیدا کرد و رشادت‌های مردم ایران در دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی از بین نرود و اینکه امروزه شمشیر دشمنان در غلاف است و کسی شجاعت و جرأت چپ نگاه کردن به کشور را ندارد و ایران امن‌ترین جای دنیا است به خاطر فداکاری و شجاعت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی است.

 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: خداوند فرموده است که آنچنان به دشمنان خدا و دین خدا سیلی بزنید که دشمنان از شما بترسند و هیچ وقت جرأت تعرض به خاک مسلمین را نداشته باشند، ما درجنگ دوستان و دشمنان شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید بر خود اتکا داشته باشیم./1304/پ202/ب

ارسال نظرات