۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۲۲۱۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنی استکبار با نظام ولایی ایران تمام‌نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنی استکبار با نظام ولایی ایران تمام‌نشدنی است و این‌که انتظار داشته باشیم، دشمن عقب نشینی خواهد کرد، ساده‌انگاری است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی‌ ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نمایشگاه دفاع مقدس تبریز اظهار داشت: آگاهی نسبت به حقایق دوران جنگ تحمیلی حقانیت و مظلومیت رزمندگان ایران اسلامی را بیش از پیش آشکار خواهد کرد.


وی دوران دفاع مقدس را یک سرمایه عظیم تمام نشدنی برای نسل های حال و آینده است، خاطرنشان کرد: دو موضوع در رابطه با دفاع مقدس سر آمد است یکی دفاع و دیگری مقاومت کردن از دفاع و استمرار آن است، پس از جنگ تحمیلی نیز نظام اسلامی ایران برابر توطئه ها و فتنه‌های مختلف ایستادگی و دفاع کرده است.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که جنگ تحمیلی هنوز برای ایران اسلامی تمام نشده است، افزود: آنچه مسلم است؛ دشمنان از برنامه خود برای نفوذ و هجوم به ایران کوتاه نخواهند آمد، از این رو با هر فتنه و توطئه ممکن به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: امروز جنگ استکبار جهانی با ایران اسلامی در حوزه نرم‌افزاری و فرهنگی تداوم می یابد، با این حال هیچگاه نباید عقب نشینی کنیم و موضعی انفعال اتخاذ کنیم، با وجود دارا بودن عالی ترین مفاهیم دینی و شیعی باید موضعی تهاجمی داشته باشیم.


وی با تأکید بر این‌که باید همواره آمادگی خود را برای تقابل با هجمه های دشمنان را داشته باشیم، تصریح کرد: حقیقت امر آنست که در دوران دفاع مقدس علیرغم توانایی بسیار بالای نظامی دشمن و حمایت های جهانی از رژیم بعث عراق، رزمندگان ایرانی پیروزمندانه و با سربلندی از این آزمون بیرون آیند.


حجت الاسلام ولایی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار با نظام ولایی ایران تمام‌نشدنی است و این‌که انتظار داشته باشیم، دشمن عقب نشینی خواهد کرد، ساده‌انگاری خواهد بود. بنابر این باید همه در هر عرصه ای که فعالیت داریم، اتحاد خود را با یکدیگر حفظ کنیم و حول محور ولایت انسجام خود را حفظ کنیم.


همچنین سردار غلام عسکرکریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی نقش مردم در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و بی بدیل دانست و اظهار داشت: دشمن با دیدن برخی مشکلات در ارتش ایران پس از پیروزی انقلاب و اینکه سپاه پاسداران نهادی نوپا در آن زمان بود، جنگ را به ایران تحمیل کرد تا شاید بتواند نظام اسلامی را با شکست روبرو کند.


وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای سخن گفتن از دلیرمردانی دانست که در تبعیت از ولایت در برابر شرق و غرب ایستادند و افزود: باید این جان فشانی ها و فداکاری ها و تاریخ آن دوران به نسل جوان به درستی تبیین و منتقل شود تا جوانان بدانند در تاریخ این کشور چه مردانی درخشیده اند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات